Aviseringar
Rensa alla

Ögonbrynspiercing.


Ämnesstartare

Tja, hej...

Jag tog ögonbrynspiercing i typ Maj förra året fast grejen är det att det läker från och till. Jag sätter sån där hudkräm grejs som man ska använda på piercingar varje kväll fast ändå så blir det rätt så torrt och så kliar det när man vaknar morgonen där på.
Och ibland så är det helt läkt, inga sår eller någonting.
Sen plötsligt kommer det tillbaks, liiite rött, torrt, och skorpor och om man trycker på det så kommer det typ ut något slags var.. vette fan men skulle vara uppskattande om man kunde får ett ärligt svar på vad det kan vara eller om det bara är vanlig infektion?
Men varför kommer den och går då? [sad]
Är förvirrad, har aldrig haft ont eller något förresten. [smile]


   
Citera
Ämnesetiketter

Tvättar du den regelbundet?


   
SvaraCitera

Hade min i två år. Den var sådär också så jag tog ut skiten!!! [mad]


   
SvaraCitera

SilentScream:

Hade min i två år. Den var sådär också så jag tog ut skiten!!! [mad]

Fast jag hade den bara i ett


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kablash__:

Tvättar du den regelbundet?

Ja, fast jag har liksom haft den ett tag nu och man ska väl inte tvätta den i typ 8 månader? Eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SilentScream:

Hade min i två år. Den var sådär också så jag tog ut skiten!!! [mad]

Fast jag vill ha kvar min.. [sad] Annars försvinner en prydnad från mitt ansikte...


   
SvaraCitera

JonasKatten:

Ja, fast jag har liksom haft den ett tag nu och man ska väl inte tvätta den i typ 8 månader? Eller?

Krånglar den så är det bara att tvätta, spelar ingen roll om den är 8 månader.


   
SvaraCitera
Hando

JonasKatten:

aldrig haft ont eller något förresten.

Då är det väl bara lite skit i hålet bara [smile] Eller så stöts den ur? Jag vet inte, men något skumt är det ju


   
SvaraCitera

JonasKatten:

hudkräm grejs

Du ska knappast använda hudkräm på en piercing, men jag gissar på att din kropp inte pallar en ytlig piercing och stöter bort den, så enkelt är det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Keysersoze:

Du ska knappast använda hudkräm på en piercing, men jag gissar på att din kropp inte pallar en ytlig piercing och stöter bort den, så enkelt är det.

Jaså det var ju tråkigt att höra... Om det stämmer [smile]

Hando:

Då är det väl bara lite skit i hålet bara [smile] Eller så stöts den ur? Jag vet inte, men något skumt är det ju

Något skumt är det .. [n]

Kablash__:

Krånglar den så är det bara att tvätta, spelar ingen roll om den är 8 månader.

Ok, Thanx!


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera