Aviseringar
Rensa alla

Ögonfransserum


vafaen
Ämnesstartare

Har ett tag nu funderat på att köpa ett ögonfransserum som t.ex. Neulash, men ett billigare alternativ! [rolleyes]

Någon som kan tipsa om ett billigt serum som funkar eller en huskur kanske? [cute]


   
Citera

Jag har funnit en fantastisk huskur från Frankrike. Det heter att inte bry sig så mycket och bara leva med det.


   
SvaraCitera
vafaen
Ämnesstartare

Åh, den har jag kört med i sjutton år nu, men eftersom jag aldrig sminkar mig kan jag ju iallafall unna mig något speciellt. [bigcheers]


   
SvaraCitera

Jag har inte heller sminkat mig i hela mitt liv.


   
SvaraCitera
vafaen
Ämnesstartare

Du kan börja när du vill, så länge du trivs med dig själv.

Så fint. :')


   
SvaraCitera

Man ska vara som man är, annars är man inte cool. Eller som Tyrion Lannister skulle sagt:

"Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor, and it can never be used to hurt you."


   
SvaraCitera

de billigare ger ju inte längre fransar, men de skyddar dem. jag har något billigt ögonfransbalsam jag köpte någon gång när mina fransar gick och dog lite pga att jag har en ovana att skita i sminkborttagning, vet inte om det hjälpte, men inte blev de sådär långa som de kan bli av dem dyra.

jag funderade på att köpa ett sånt ett tag, även om det kostar en massa verkar det ju som de kan ge riktigt cool effekt. men när jag läste vidare såg jag att många efter en lite längre tids användning fick olika konstiga reaktioner av dem, som irritation och eksem kring ögonfransarna, och blev därför tvungna att sluta använda dem. det tyckte jag lät läskigt, så då köpte jag ingen, det tycker jag inte du ska göra heller. vem vet vad det är i någon jävla mirakelmedel som får håret att växa och som faktiskt fungerar!! det känns ju inte sunt att smeta hårväxtmedel i ögonen.


   
SvaraCitera