Aviseringar
Rensa alla

Öl Öl Öl


Ämnesstartare

Öl är gott
Jag är kort
Har popcorn i massor
Köpte dom i en av ICA:s kassor
Den här dikten behöver lite spex
Så jag slänger in ett rim som slutar på homosex

Amen


   
Citera
Ämnesstartare

HAHAHHAHAHAHAHA [love][love] Sista raden.
Neeeeeeej jag snear varför har alla öl förutom jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fin


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CZeleaC:

Neeeeeeej jag snear varför har alla öl förutom jag.

Det kallas planering! Den enda strukturen jag har i mitt liv går ut på att se till att alltid ha öl hemma när det är helg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Evil Conduct:

Det kallas planering! Den enda strukturen jag har i mitt liv går ut på att se till att alltid ha öl hemma när det är helg

Men sluta nu!... Jag var i majorna och skulle köpa jamaicansk öl men så glömde jag bort då jag såg en blond bög med septum som jag vagt minns från en fylla. Hans bögiga aura distraherade mig från mitt egentliga syfte.

Du har en skev syn på prioriteringar hahaha.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CZeleaC:

Men sluta nu!... Jag var i majorna och skulle köpa jamaicansk öl men så glömde jag bort då jag såg en blond bög med septum som jag vagt minns från en fylla. Hans bögiga aura distraherade mig från mitt egentliga syfte.

Red Stripe? Majorna och blonda septumbögar är fan inte att leka med, så jag förstår dig visserligen.

CZeleaC:

Du har en skev syn på prioriteringar hahaha.

Mina prioriteringar gör mig lycklig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Evil Conduct:

Red Stripe? Majorna och blonda septumbögar är fan inte att leka med, så jag förstår dig visserligen.

Ja fast det är faktiskt inte ens så gott, det fanns förut i en skabbig och ultrabillig affär men jag tror inte det går att köpa där längre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CZeleaC:

Ja fast det är faktiskt inte ens så gott, det fanns förut i en skabbig och ultrabillig affär men jag tror inte det går att köpa där längre.

Nä, den är jävligt överskattad. Känns mest som att folk köper den för att de tycker det är fräckt att den är från reggaeland


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Evil Conduct:

Nä, den är jävligt överskattad. Känns mest som att folk köper den för att de tycker det är fräckt att den är från reggaeland

Det fanns bara sådant på röda stens reggaefestival. Jag lackade ur totalt för at det inte fanns en enda jävla redig öl.
Alla indiepopare dricker säkert rastaöl... D:


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[love] åååååååååååååååååååååååh poesi


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skönast avslut någonsin! [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

[love]

Maxwinner:

[love] åååååååååååååååååååååååh poesi

Jonnybravo91:

Skönast avslut någonsin! [love]

Tackar tackar [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hahah, skönaste ever...[bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Verkligen jättefin.


   
SvaraCitera