Aviseringar
Rensa alla

Öl - symptom


blir lite halvt bedövad i munnen? eller ah tänderna. brukar därför bryta av den där kapsylgrejen (vad kallas det? :s) och tugga på. jobbigt när jag dricker flasköl dock!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Biverkningen är att man vill ha det igen å mer å mer [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kan bli kass i magen av öl ibland! dock kan ja bli kass i magen av allt![ops]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

Urin (ofta kallat för kiss eller piss) är en vätska som utsöndras av njurarna och som samlas upp i urinblåsan.

va


   
SvaraCitera

ennie:

va

vad?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

detta:

Paranormal_Cannabis:

enda nackdelen med öl är att man måste dricka så mycket och det leder ju till ett jävla rännande på toaletten stup i kvarten


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lånar tråden lite.. aldrig riktigt gillat öl, bara druckit annat med alkohol tidigare, konjak/cider osv.. vilket jag faktiskt tycker om smakmässigt.

Idag bestämde jag mig för att dricka en hel 50cl, 3,5%.. Det var bland det äckligaste jag har druckit..

Min fråga är... är man konstig om man inte gillar öl eller tar det ett tag att vänja sig vid smaken? Testade mest för att jag vill gilla det, och att alla andra gör det =[

Mår faktiskt inte "illa" men känner mig lite yr vilket kanske är konstigt efter bara en 3.5&;a.

Känner att jag ligger efter.. 18 år och tog min första hela öl idag men blev ett fiasko.


   
SvaraCitera
Arlo
 Arlo

Budolicious:

lycka?

[y]


   
SvaraCitera