Aviseringar
Rensa alla

Ömsesidiga känslor.


Ämnesstartare

Varför blir killar som man är kär i aldrig kär i en tillbaka? Detta har nog aldrig hänt mig.. och om jag någon gång har sagt det så har alla blivit rädda/ och så. fattar inte varför det ska vara så svårt att få känslor för mig?


   
Citera

Nej, ursäkta för det. För att vara seriös dock och ge mitt tips som tagit mig lång tid att lära, så ska man ALDRIG tala om vad man tycker om någon innan man haft fysisk kontakt med denne (kyss).

Det finns få saker som avtänder folk så mycket som det och det även om personen i fråga är kär i den som talar om det. Känslor på ett sånt tidigt stadium kan försvinna fortare än man kan ana.

Förövrigt, sluta leta efter kärleken. Lär dig älska dig själv och livet du lever, sedan kommer killarna praktiskt taget dansandes till dig.

Funkade för mig och nu är jag set for life med en flickvän.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

För att de kanske tycker att du är ful och har hängiga bröst?

Varför skrev du så då?

Jonnybravo91:

För att vara seriös dock och ge mitt tips som tagit mig lång tid att lära, så ska man ALDRIG tala om vad man tycker om någon innan man haft fysisk kontakt med denne (kyss).

har jag nog aldrig gjort...

Jonnybravo91:

Förövrigt, sluta leta efter kärleken. Lär dig älska dig själv och livet du lever, sedan kommer killarna praktiskt taget dansandes till dig.

det gör jag inte heller. Och jag tycker om mitt liv och så, och visst kommer de dansandes till mig men ingen vill ha mig på ett bra sätt..


   
SvaraCitera

Sa ra:

Varför skrev du så då?

Har inte sovit på över ett dygn. Min humor är extremt låg vid det här laget, dock är det borttaget. Tusenfalt om ursäkt.

Sa ra:

har jag nog aldrig gjort...

Sa ra:

och om jag någon gång har sagt det så har alla blivit rädda/ och så.

?? [confused]

Sa ra:

det gör jag inte heller. Och jag tycker om mitt liv och så, och visst kommer de dansandes till mig men ingen vill ha mig på ett bra sätt..

Ragga på de mindre populära/attraktiva då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

?? [confused]

mm men du skrev att man aldrig ska säga det innan man har haft fysisk kontakt, jag har sagt det efter..

Jonnybravo91:

Ragga på de mindre populära/attraktiva då?

Nu väljer jag inte vilka som är populära/attraktiva utan jag går på min känsla. Någon som jag tycker är mindre attraktiv.. finns det inte en attraktion från första början så är det väl ganska svårt att fatta intresse för någon? Det tycker iallafall jag, men tack för ditt tips!


   
SvaraCitera

Jonnybravo91:

Lär dig älska dig själv och livet du lever

Jonnybravo91:

Funkade för mig

Sluta få det att låta som att du är världens lyckligaste och att klyschor stämmer, tack.


   
SvaraCitera

Sa ra:

varför det ska vara så svårt att få känslor för mig?

jag tror att du är för tjock 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

jag tror att du är för tjock 🙂

Nej det är jag inte. Varför tror du det? och även tjocka tjejer kan vara ihop med en kille, så din teori är för långsökt för min del.


   
SvaraCitera

Sa ra:

Nej det är jag inte. Varför tror du det? och även tjocka tjejer kan vara ihop med en kille, så din teori är för långsökt för min del.

[shake][sad]


   
SvaraCitera

Du säger det för tidigt kanske


   
SvaraCitera

Sa ra:

det gör jag inte heller. Och jag tycker om mitt liv och så, och visst kommer de dansandes till mig men ingen vill ha mig på ett bra sätt..

väldigt väldigt viktigt här är att du kan se skillnaden på när någon är kåt i dig och om någon verkligen är kär i dig. jag TROR att du säger att du är kär till folk som bara är kåta. då blir resultatet detta.

men du verkar tro det samma (har inte läst igenom allt du skrivit :p)

skepparkrans:

luta få det att låta som att du är världens lyckligaste och att klyschor stämmer, tack.

det han säger stämmer ju! men det är inte så enkelt som det låter i klyschan. men stämmer det gör det [wink] (har upplevt själv)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Du säger det för tidigt kanske

Nej, inte det heller... nåväl, jag får väl förbereda mig på ett liv i ensamhet... är kär i en nu men han e tex medlem på vissa sidor så står det att han är singel, och vi är inte ihop men han pratar ändå om oss som "vi". Svårt att förklara men att han letar efter andra när han ändå har mig gör mig ledsen :/ har heller aldrig sagt detta då jag tycker det känns svårt, men att det ens finns kvinnor som män blir kära i gör mig ledsen för det verkar aldrig gälla mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

retstickler:

jag TROR att du säger att du är kär till folk som bara är kåta. då blir resultatet detta.

Mm. Jo, jag måste lära känna en kille innan. Men det är inte så lätt att utföra för mig ändå, vet inte ens varför. Det är bara det att när jag tänker efter så har det aldrig "klickat" för mig med en kille personlighetsmässigt först, att man tänker vad mycket man har gemensamt till exempel. Detta har aldrig hänt för mig [surprised]

Och jag har inte sagt att jag är kär till många, bara till en..men han kände inte likadant iallafall, trots att jag var helt säker på det 😛 haha så dum man kan vara ibland..


   
SvaraCitera

Sa ra:

har heller aldrig sagt detta då jag tycker det känns svårt, men att det ens finns kvinnor som män blir kära i gör mig ledsen för det verkar aldrig gälla mig.

när du ser en person, hur den är innerst inne, så kommer du alltid ha en speciell plats i den personens hjärta.

till dom som gör det med mig känner jag en oerhörd stark värme till [cute].

kärlek då andra sidan vet jag inte riktigt ännu..

Sa ra:

Det är bara det att när jag tänker efter så har det aldrig "klickat" för mig med en kille personlighetsmässigt först, att man tänker vad mycket man har gemensamt till exempel. Detta har aldrig hänt för mig [surprised]

ni behöver väl inte ha mkt gemensamt. kanske har ni några saker gemensamt och utöver det så ser, förstår och accepterar varandras olika drag

vad tror du om d?


   
SvaraCitera

retstickler:

när du ser en person, hur den är innerst inne, så kommer du alltid ha en speciell plats i den personens hjärta.

det är ju inte säkert


   
SvaraCitera