Aviseringar
Rensa alla

öööörkarn


Ämnesstartare

ööörkarn:

ööörkarn

men vad tusan gjorde du på nordisk från första början?[confused]


   
SvaraCitera

Redbulls:

men vad tusan gjorde du på nordisk från första början?[confused]

Diskutera med likasinnade? Problemet var bara att de är helt verklighetsfrånvarande så det sket sig ändå...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hade glömt att hon fanns

mvh
konfunderad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ööörkarn:

Diskutera med likasinnade

ok...

ööörkarn:

Problemet var bara att de är helt verklighetsfrånvarande så det sket sig ändå...

Det är väll som blir problemet när själva ideologin/erna inte har någon verklighetsförankring..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ööörkarn:

på dig med.

nämen man tackar, Herr Karl Ruprecht Kroenen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ööörkarn:

Ett par år på nordisk.nu förändrar synen på "rörelsen"... Det är bara slödder. Fast jag är fortfarande skeptisk ang. förintelsen.

Min bild utav dig sänktes något avsevärt efter att ha tagit del av denna informationen.

Förövrigt tycker jag du bör prata med Sioma Zubicky som är en av de sista förintelseöverlevarna. Han kan nog ge dig inblick i vilken jävla terror som alla judar, kommunister, romer, homosexuella och handikappade fick utstå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pluppe:

Nazister måste sova på dagen som vampyrer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det där är SÅ sant, br0

hon skickar äckliga PM till mig då också.


   
SvaraCitera

Liebestraum:

Hade glömt att hon fanns

mvh
konfunderad

Inte snällt! [cry]

Redbulls:

Det är väll som blir problemet när själva ideologin/erna inte har någon verklighetsförankring..

Det beror ju på hur man tolkar ideologierna.

Och enligt mig har de flesta där tolkat helt åt helvete. Vissa har t.o.m fått för sig att man måste ställa upp för alla andra. T.ex fick jag hatiska brev efter att ha sagt att jag skulle skämmas om jag gick med i salemmarschen. Nä då ska man ställa upp och följa med "sina kamrater" annars får man inte ha sina åsikter. [confused] Som sagt: skrämmande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chibibbi:

kommunister

var väl inte speciellt snälla mot sina romer, homosexuella och handikappade heller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Marmoth:

var väl inte speciellt snälla mot sina romer, homosexuella och handikappade heller?

Nää, har ej påstått det heller.

Är inte vänster, presenterade bara fakta för henne. Håller inte Stalin om ryggen. [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ööörkarn:

Inte snällt! [cry]

Hjärtekrossad? [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ööörkarn:

öörkarn

Tycker du är ganska skrämmande och tänker inte prata mer med dig för då kommer jag bara bli pissed...


   
SvaraCitera

Chibibbi:

Min bild utav dig sänktes något avsevärt efter att ha tagit del av denna informationen.

Wtf? [confused]

Chibibbi:

Förövrigt tycker jag du bör prata med Sioma Zubicky som är en av de sista förintelseöverlevarna. Han kan nog ge dig inblick i vilken jävla terror som alla judar, kommunister, romer, homosexuella och handikappade fick utstå.

Jag kan bjussa lite på mina tankar kring det där. Jag tror inte att inget hände om man säger så. Däremot är massvis av berättelser ohyggligt överdrivna. Såpass så man börjar undra hur fan någon kan tro på dem.
För övrigt var den främsta dödsorsaken svält och sjukdom vilket inte var ovanligt alls på den tiden. Tänk efter själv. Det står överallt att 6 mille dog i lägren. Det står inte att 6 mille gasades ihjäl. Saker blir förvrängda och misstolkade.

Min poäng är: ta inte all information som sanning.

Liebestraum:

Hjärtekrossad? [wink]

Nej. [smile]

Redbulls:

Tycker du är ganska skrämmande och tänker inte prata mer med dig för då kommer jag bara bli pissed...

Nä jag är inte skrämmande. [shake] Jag är bara lite konstig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ööörkarn:

ta inte all information som sanning.

Information kallas information av en anledning.
Det är bevisad fakta.

Man har hittat gaskammararna och de rymmer c:a 7000 personer. Och de mördade dem varje dag hela tiden i flera år.

Detta är inte lögn:
Image


   
SvaraCitera