Aviseringar
Rensa alla

Öppet kåta tjejer [love]


Ämnesstartare

alltså, de flesta superkåta tjejer jag snackat med har varit väldigt snälla o trevliga. tänk mer på mitt bästa än vad vanliga tjejer gör. jag älskar kåta tjejer för dom är väldigt snälla!

i denna tråd prisar vi kåta tjejer o vi killar berättar allt som vi tycker om om dom [party]

ÄNDRAT 2011-07-19 16:28
alltså, de flesta superkåta tjejer jag snackat med har varit väldigt snälla o trevliga. tänk mer på mitt bästa än vad vanliga tjejer gör. jag älskar kåta tjejer för dom är väldigt snälla!

i denna tråd prisar vi kåta tjejer o vi killar berättar allt som vi tycker om om dom

ÄNDRAT 2011-07-19 16:28
alltså, de flesta superkåta tjejer jag snackat med har varit väldigt snälla o trevliga. tänk mer på mitt bästa än vad vanliga tjejer gör. jag älskar kåta tjejer för dom är väldigt snälla!

i denna tråd prisar vi kåta tjejer o vi killar berättar allt som vi tycker om om dom

ÄNDRAT 2011-07-19 16:28
alltså, de flesta superkåta tjejer jag snackat med har varit väldigt snälla o trevliga. tänk mer på mitt bästa än vad vanliga tjejer gör. jag älskar kåta tjejer för dom är väldigt snälla!

i denna tråd prisar vi kåta tjejer o vi killar berättar allt som vi tycker om om dom

ÄNDRAT 2011-07-19 16:30


   
Citera
Ämnesstartare

tycker de är äckliga oftast :C särskilt när de håller på och äcklar sig med sina äckliga könsdregel och feta höfter och tror att man vill ha sex med dom : s


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

tycker de är äckliga oftast :C särskilt när de håller på och äcklar sig med sina äckliga könsdregel och feta höfter och tror att man vill ha sex med dom : s

haha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

eeeema:

haha

huh?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tjejer är kåta svin, allihop. Hatar fittorna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

huh?

hej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

huh?

haha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

ärskilt när de håller på och äcklar sig med sina äckliga könsdregel och feta höfter och tror att man vill ha sex med dom : s

[love] älskarey


   
SvaraCitera

dekadent:

Tjejer är kåta svin, allihop. Hatar fittorna.

Nånå! Vilket språk! [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stephsnipple:

Nånå! Vilket språk!

Tog du illa upp eller? Du är säkert också så, låtsas vara avvaktande till det sexuella tills du slagit dina hemska klor i någon stackars kille, då ska han tömmas på kroppsvätskor dag ut och dag in. Fy fan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dekadent:

Tjejer är kåta svin, allihop. Hatar fittorna.

word up man! [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dekadent:

Tjejer är kåta svin, allihop. Hatar fittorna.

dekadent:

låtsas vara avvaktande till det sexuella

genom samhällets osynliga påtryckningar så försöker män bli macho (en stil som egentligen verkar passa väldigt få) och kvinnor försöker dölja sin sexuallitet.

Dold text: hallå! varför tog du bort ditt förra meddelande med samma innehåll! quotade dig men tog bort min qoute när jag såg att du tog bort meddelandet!

qoutar igen nu


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mednyafriskatag:

Dold text: hallå! varför tog du bort ditt förra meddelande med samma innehåll! quotade dig men tog bort min qoute när jag såg att du tog bort meddelandet!

Vet inte, postade och sen var det borta bara, jag tog ej bort. [shake] Så postade igen hehe


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dekadent:

sen var det borta bara

aha, vet nog vem det var som tog bort. kan kanske prata med hnm imorgon


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

könsdregel o


   
SvaraCitera