Aviseringar
Rensa alla

Öppet köp utan kvitto


Ämnesstartare

Hej!
Jag undrar om jag kan läman tillbaka ett par byxor som jag har råkat tappat bort kvitto till? Vad kan jag kräva av butiken?


   
Citera

kanduhjälpamig:

Vad kan jag kräva av butiken?

Absolut ingenting


   
SvaraCitera

nej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Så det går inte att lämna tillbaka jeansen? men om det är affärens egna märke då? och logon finns på byxorna


   
SvaraCitera

har du tur så. testa.


   
SvaraCitera

kanduhjälpamig:

Vad kan jag kräva av butiken?

Ingenting. Men du kan testa, det kan fungera ibland.


   
SvaraCitera

Pickaboo:

Ingenting. Men du kan testa, det kan fungera ibland.

hon är tjej,allt hon behöver göra är att börja vrålgrina,aldrig testat själv,men d sägs funka i flera fall,men om man vill behålla sin heder så är d nog inte d bästa kanske.


   
SvaraCitera

Tözen:

kanske.

Du verkar lite bitter idag [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Betalade du med kort? Ta ut en sån där minneslapp så står det ju att du har handlat där, och för hur mycket [smile] Annars brukar det inte alltid gå, men var trevlig och smöra lite för dom så kan det ju gå [smile]


   
SvaraCitera

kanduhjälpamig:

Hej!
Jag undrar om jag kan läman tillbaka ett par byxor som jag har råkat tappat bort kvitto till? Vad kan jag kräva av butiken?

Beror på vilken butik. Är det ett lyxmärke med egna butiker så kan man nästa kräva den servicen ändå.

Men testa, var bara övertrevlig och se ut som en leden hundvalp [cute]


   
SvaraCitera
Issen

Utan kvitto har du inte rätt egentligen men som folk säger du kan alltid testa ändå.

Jag fick ut en reklammation utan kvitto genom att ta med mig ett kontoutdrag och mitt kort så kunde dom jämföra och så fick jag varan ersatt.


   
SvaraCitera

Pickaboo:

Du verkar lite bitter idag

Säg nån dag jag inte är bitter på?


   
SvaraCitera

Tözen:

Säg nån dag jag inte är bitter på?

Du var extra idag!


   
SvaraCitera

Pickaboo:

Du var extra idag!

Jag är ganska munter idag annars O_o


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera