Aviseringar
Rensa alla

Oerfarna brudar


Ämnesstartare

Hade just en oerfaren brud och känner mig fett lurad 🙁 Vad är säkraste sättet på att ta reda på att en tjej e erfaren långt innan man har sex?

Å andra sidan la jag ner väldigt lite tid på detta så rätt nöjd är jag, men erfarna tjejer är SÅ mycket roligare.

ÄNDRAT 2009-05-21 00:15
FÖRTYDLIGANDE:

Dom 3 senaste tjejerna jag har sex med har alla varit relativt orakade och oerfarna, trots att 2 va 18 o en 24, det jag undrar är hur jag kan få tag på tjejer med aktivt sexliv som kan mycket och ser till att dom e rakade o fräscha etc. För dom finns därute, har en som KK(vi glider ifrån varandra så jag letar efter nya förhållanden, how ever long they may last)


   
Citera
Ämnesstartare

Vem fan bryr sig...


   
SvaraCitera

Greger_EFG:

Vad är säkraste sättet på att ta reda på att en tjej e erfaren långt innan man har sex?

fråga............................


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Greger_EFG:

Vad är säkraste sättet på att ta reda på att en tjej e erfaren långt innan man har sex?

Du kanske blir chockad av svaret men det är faktiskt att du måste fråga henne [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oj! Grabbigt!
Dold text: Fånigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du är så pinsam, gtfo.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mumble:

Vem fan bryr sig...

Jag! Senaste 3 tjejerna har varit oerfarna, det suger!

Samtidigt håller jag på o "bryta" med ett KK som e väldigt erfaren och otroligt skön i sängen, jag behöver en ersättare!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Greger_EFG:

Samtidigt håller jag på o "bryta" med ett KK som e väldigt erfaren och otroligt skön i sängen, jag behöver en ersättare!

Vi ska ju ut och sarga, ska du på UM-träffen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ärligt vad fan tror du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gtfo and die plz.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

locura:

pinsam

locura:

pinsam


   
SvaraCitera

[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SebastianE:

Vi ska ju ut och sarga, ska du på UM-träffen?

När och var är den? Kan ju va kul 😀

Jag letar efter en ersättare till min nuvarande asiat-KK, va lite småkär i henne och vill bli av med den känslan 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blev inte du typ av med oskulden för ett halvår sedan?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stronghold:

Blev inte du typ av med oskulden för ett halvår sedan?

Det vet väl du om någon?[blush]


   
SvaraCitera