Aviseringar
Rensa alla

Örfilar är vanligt?


Tifa
 Tifa
Ämnesstartare

Första dagarna gick och allt var normalt, sen skämtade vi och så kanske jag råkade säga något fel? Vet inte förstår mig inte på tjejer så där till hundra.

Men hon örfilade mig inte så värsta hårt men det kändes ändå som om det var en förolämpning och nu alltid vi skojar och det blir lite bråk så kanske någon blir sur och någon får en örfil (jag).

Så blir jag irriterad över att jag får ett par örfilar, sen hoppar hon på mig och vill strula från ingenstans. Hur ska jag få henne att sluta örfila mig?

Hon tycker att jag beter mig som ett barn för att jag blir sur när hon örfilar mig..


   
Citera

Tifa:

Hur ska jag få henne att sluta örfila mig?

KOMMUNICERA genom att PRATA om det


   
SvaraCitera
Tifa
 Tifa
Ämnesstartare

Men hon fattar ju inte och tycker jag är omogen. Ska jag örfila tillbaks?..


   
SvaraCitera

[rolleyes]


   
SvaraCitera
Tifa
 Tifa
Ämnesstartare

Ha Ha! I know what you did there.. Nej men seriöst..
Får väl lösa det på något sätt.
Ska säga att hon får örfila men inte för hårt.
[bigcheers]


   
SvaraCitera

Tifa:

Ska jag örfila tillbaks?..

Ja. Lär slynan att man inte slåss ostraffat.


   
SvaraCitera

Ganon:

Ja. Lär slynan att man inte slåss ostraffat.

hahaha


   
SvaraCitera

Kanske "Prata med en vuxen" ^^ Nej men seriöst, nu ska vi inte skoja här. Ta och sluta vara med henne och ska han örfilas ändå och börjar tracka dig, go till polis eller nått -.-


   
SvaraCitera

Hur kan detta vara ett problem? Säg att du inte tycker om att bli slagen så fort ni tjafsar och att hon behöver lära sig att kommunicera verbalt istället för att likt ett barn slåss så fort något inte passar. Förstår hon inte det så får du väl säga att du inte vill fortsätta förhållandet om det fortsätter såhär.


   
SvaraCitera

Är ju bara att sluta umgås med personen...
lite självbevarelsedrift har du väll ändå [sad]


   
SvaraCitera

Du har några alternativ: antingen så lär du dig att tycka om det eller så säger du åt henne att sluta. Om hon inte slutar så kanske du bör fundera över om du vill umgås med någon som är omogen och inte respekterar dig.


   
SvaraCitera

ingen bra uppfostran kanske


   
SvaraCitera

Örfilar när man tjafsar är löjligt, och örfilar i sig är rätt "gammalmodigt" [cute]
Min pojkvän har fått en örfil av mig en gång - men då hade han betett sig riktigt j*vla illa och verkligen förtjänat den! [blush][rolleyes]


   
SvaraCitera

Tifa:

Ska jag örfila tillbaks?..

hahahahah [bigsmile]


   
SvaraCitera
Tifa
 Tifa
Ämnesstartare

Men hon örfilar mig och blir typ kåt av det.
En örfil sen vill börja strula, sen drar jag bort henne och då ger hon mig en till örfil och sen vill hon strula igen. Sen puttar jag iväg henne så ger hon mig en till örfil, till slut klädde jag på mig skorna och drog därifrån.

Då tyckte hon att jag ska ta det som en man och sluta "tjura". Finns två sätt att ta det som en man, det ena är att misshandla henne, sen våldta henne och hålla henne i en källare.
Det andra är att kommunicera om det som hon inte verkar FATTA.


   
SvaraCitera