Aviseringar
Rensa alla

Örhängen - fult eller ej?


Que ? Sök hjälp 🙂


   
SvaraCitera

Magnusson:

Jag kan t.ex. först gilla en tjej, men sedan när jag ser hennes öron och örhängen, så kan jag bli så avskrämd av dem att jag helst vill undgå henne helt och hållet.

dazed_and_confused:

lol


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fliickansofia:

Que ? Sök hjälp

Tack.


   
SvaraCitera

tycker örhängen är för pensionärer


   
SvaraCitera

Jag lägger ej märke till dem, och om jag gör det så får det ca 5 sekunder av min tid sen har jag glömt bort dem. Givetvis menas detta att jag ej använt mina hål på ca 7 år, de är nog borta nu. Jag kanske kan peta sönder det kött som vuxit igen. Ska testa detta, tror jag gjorde det för några år sedan också.


   
SvaraCitera
zIGGE

Magnusson:

Är det någon annan här som också tycker att örhängen i 95% av fallen är bara fult och till och med äckligt?

/signed


   
SvaraCitera

Tycker det är fint med örhängen om de är roliga och hippieesqua, med typ färglada stenar eller lagomt stora töjningar eller dyl.

Sen sånnadära stora hoop earrings är fula och tråkiga vanliga örhängen är tråkiga... och enorma töjningar är bara äckliga, fast lite coola, men mest äckliga.


   
SvaraCitera

funderar på att ta hål i örat men minns inte vilken som är gaysidan :S


   
SvaraCitera

Jag tycker inte att det är obotligt jättefult, men fula örhängen kan förstöra en snygg människas utseende, och det är defenitivt aldrig snyggt. [no-no]


   
SvaraCitera

Herr Luver:

funderar på att ta hål i örat men minns inte vilken som är gaysidan :S

Högra sidan är gaysidan


   
SvaraCitera

tycker det mesta är sjukt fult


   
SvaraCitera

Själv är jag tvärtom o älskar brudar med snygga smycken.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tycker det är riktigt tråkigt med sånna vita pärlor i öronen, för dem har lite mer än hälften av sveriges befolkning.


   
SvaraCitera

Synd, 99 % av alla tjejer har örhängen. Eljest är det snyggt.


   
SvaraCitera