Aviseringar
Rensa alla

Örontöjning


Ämnesstartare

Nu tänker en kille som aldrig nånsin haft hål i örat, töja sina eller sitt öra.
Jag har sett både personer med töjning i båda öronen och i bara ett, passar ju lite olika.
Det jag undrar från er är att, är det bara att gå till något ställe där det tar hål i örat o bara köra på? Liksom i vilken salong som helst?

Och vad tycker ni ser bäst ut, i ena örat eller båda?


   
Citera
Ämnesetiketter

kevindendaylige:

Liksom i vilken salong som helst?

hos en percing studio borde det finnas

kevindendaylige:

Och vad tycker ni ser bäst ut, i ena örat eller båda?

helst inget 😛 men det är min högst personliga uppfattning


   
SvaraCitera

Tråden flyttad från Forum PLUS/Skönhet, Utseende och Mode


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kevindendaylige:

örontöjning

... är snyggt [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ssarah

Gå till en bra piercingstudio. Det är ju alltid det bästa. Googla lite/kolla runt på forum/whatever så borde du hitta någon seriös och bra i närheten av där du bor.

Jag tycker att det ser bäst ut i båda öronen. Symmetri is the shit.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

usch


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ta hål.
Köp töjörhängen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

De flesta säger åt mig att bara ta ett hål vartsomhelst, bara vissa som ber mig gå till en studio.
Fan var inne på en häromdagen för att följa med min kompis som pierca ögonbrynet, där kostade ett hål i örat 320kr! Ska det behöva vara så dyrt? East street var det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kevindendaylige:

Fan var inne på en häromdagen för att följa med min kompis som pierca ögonbrynet, där kostade ett hål i örat 320kr! Ska det behöva vara så dyrt?

hos en vanlig frisör är det billigare men där får du hela öronsnibben krossad + ett jättetight örhänge som inte tillåter snibben att svullna och det är ju inte heller så bra [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tänk på att inte töja mer än 1 mm i månaden så du inte får kattrövshål


   
SvaraCitera

Hej! Jo ta först hålet men sen ska du ju vänta tills det läkt innan du börjar töja, Sen så kan man faktiskt töja lite mer än 1 mm i månaden. Eller hur mycket ska du töja? Ska du töja mycket över 10mm så töj långsamt och smörj med någon slags kräm eller smörj (typ body lotion eller något) Sen så är det snyggast på ena om du inte har typ över 20mm har du över det, Satsa på båda [y]


   
SvaraCitera