Aviseringar
Rensa alla

överdos av sertralin


Ämnesstartare

S3ON:

På vilket sätt mår du dåligt? :/

har inte haft världens bästa barndom precis.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Monty Cantsin:

jag åt sertralin enligt läkares inrådan och blev ändå mycket sjuk av det där giftet. Fick ohyggliga magproblem, konstant skakande ben, svettningar, frossa och ångest av helvete, kan bara föreställa mig långsiktiga skador av en överdos

jag har också ätit sertralin , min doktor skrev ut det och jag hade inga biverkningar , den funkade bara inte.
har testat hur många mediciner som helst. nu äter jag seroquel för att jag sover så dåligt. och jag kan sova 12 timmar och fortfarande vara lika trött som om jag sovit 3 timmar. dock får jag en massa mardrömmar som spelas upp i mitt huvve hela tiden (har ptsd) och jag brukar bli sucid av det också.


   
SvaraCitera

RainbowTail:

nu äter jag seroquel för att jag sover så dåligt. och jag kan sova 12 timmar och fortfarande vara lika trött som om jag sovit 3 timmar. dock får jag en massa mardrömmar som spelas upp i mitt huvve hela tiden (har ptsd) och jag brukar bli sucid av det också.

Åt seroquel ett tag, men blev en grönsak så fick sluta med det. Hemskt med ptsd, har också det, men man bör hålla sig från att bli suicid, det är inte ens eget fel att resten av världen är rubbad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Monty Cantsin:

Åt seroquel ett tag, men blev en grönsak så fick sluta med det. Hemskt med ptsd, har också det, men man bör hålla sig från att bli suicid, det är inte ens eget fel att resten av världen är rubbad.

Venne hur jag ska tolka 'grönsak' men jag antar att det betyder att du tappa vikt? Jag äter inte mycket heller men jag skiter i om jag äter lite. Ingen medicin mot sömn har fungerat. Och jag har inga 'alfa vågor' heller. Och jag har varit sucid länge och har försökt tagit mitt liv ett antal gånger. Inga mediciner eller något sådant har hjälpt mig. Och jag går in i väggen väldigt ofta också , dessutom blir jag mer sucid för varje gång jag gör det också.


   
SvaraCitera

RainbowTail:

Venne hur jag ska tolka 'grönsak' men jag antar att det betyder att du tappa vikt?

nä, ökade i vikt rätt mycket, med grönsak menar jag att jag blev helt tom i huvudet typ.

RainbowTail:

Ingen medicin mot sömn har fungerat.

Läkare tenderar med att inte skriva ut fungerande sömnmediciner till folk under 18, och nästan inte alls till övriga heller.


   
SvaraCitera

Finns väl vettigare saker att göra om man vill ha uppmärksamhet, tycker jag.


   
SvaraCitera

När jag hade tråkigt i Julas tog jag typ 250mg och massa alkohol. Det enda som hände var att jag blev yr i 2 dagar och hade nå så jävulskt ont i huvudet och i magen dagen efter. Blev inte ens någon rolig effekekt.


   
SvaraCitera

Monty Cantsin:

nä, ökade i vikt rätt mycket, med grönsak menar jag att jag blev helt tom i huvudet typ.

Grönsak är väl en person som fungerar psykiskt, men inte fysiskt? Dvs fullt medvetande men förlamad i hela kroppen.


   
SvaraCitera

pizdakurac:

Grönsak är väl en person som fungerar psykiskt, men inte fysiskt? Dvs fullt medvetande men förlamad i hela kroppen.

Tror grönsak syftar på en person som inte rent fysiskt kan ta hand om sig själv alls. Tror egentligen det kvittar om den har fungerande psyke eller inte [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MusPlupp:

När jag hade tråkigt i Julas tog jag typ 250mg och massa alkohol. Det enda som hände var att jag blev yr i 2 dagar och hade nå så jävulskt ont i huvudet och i magen dagen efter. Blev inte ens någon rolig effekekt.

men jag är 14 år och har inga planer på att börja dricka än..


   
SvaraCitera

pizdakurac:

Grönsak är väl en person som fungerar psykiskt, men inte fysiskt? Dvs fullt medvetande men förlamad i hela kroppen.

Kanske det, men hittade inget bättre ord, grönsaker är nog rätt tomma i tankeverksamheten


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Finns väl vettigare saker att göra om man vill ha uppmärksamhet, tycker jag.

kanske det , men jag gör det här för att få bup/soc att fatta att jag inte kan fortsätta såhär. mina föräldrar sket i att jag fick en blackout och vakna upp med djupar sår på armen och sprucken läpp


   
SvaraCitera

Monty Cantsin:

Kanske det, men hittade inget bättre ord, grönsaker är nog rätt tomma i tankeverksamheten

http://inhabitat.com/plants-can-talk-to-each-other-by-clicking-their-roots/


   
SvaraCitera

RainbowTail:

men jag är 14 år och har inga planer på att börja dricka än..

Det jag syftade på med mitt inlägg är att det är svårt att överdosera SSRI-preparat. De är liksom gjord för att ge till deprimerade personer som ofta har tankar på att ta livet av sig. Det ger nog snarare massa obehagliga effekter än att göra någon skada i första taget. [y]


   
SvaraCitera

pizdakurac:

http://inhabitat.com/plants-can-talk-to-each-other-by-clicking-thei​r-roots/

man lär sig något nytt varje dag, blir självdöda frukter och stjälkväxter för mig i framtiden, likt en jainistisk idealist


   
SvaraCitera