Aviseringar
Rensa alla

överdriver jag?


Ämnesstartare

Ja det gör jag. Nej det har han inte, men han har inte sagt heller att han gillar min bäst. Sen blir jag mer osäker när han kollar på andras, att min kropp inte duger.


   
SvaraCitera

Grief:

Jag tycker dock att din pojkväns förklaring till varför han kollar på porr är elak. Vadå "favoritglass"? Han ska tycka att din kropp är vackrast. Jag tycker det är låter som att han vill ha en bra bortförklaring men att det blir fel och gör så att det låter värre än vad det egentligen är.

Det är så jag[cool]

Ont:
Det spelar ingen roll vem du som tjejpartnern är eller ser ut, killen kommer alltid ta en runk i sin ensamhet någon gång. Om sanningen inte får dig må bättre. Stage'a så att han råka gå in och på dig och se hur du råpullar till någon mexikanare med handledsomkrets större än din killes huvud.
Payback time 😉


   
SvaraCitera

Jag skulle "tillåts" att min pojkvän porrsurfade, själv skulle jag nog inte göra det. Men man ska aldrig säga aldrig. Skulle dock kännas konstigt om pojken tittade på nakna kvinnor bara och inte på par som har sex.


   
SvaraCitera

sugarrr:

han själv blir skitsur om jag säger att andra killar är snygga typ, sen ser han inget problem med det han gör

Säg åt honom att hans hycklande inte är okej.
Han menade säkert inte att ersätta dig med porren, men säg åt honom att du uppfattade det så.
Prataprataprata.
Sen finns det egentligen inget "överreagerande" då ingen kan säga åt någon annan att dennes känslor är fel.
Kan du inte acceptera porr så kan du inte.


   
SvaraCitera

Barfota:

Jag skulle "tillåts" att min pojkvän porrsurfade

*tillåta mvh språkfascist


   
SvaraCitera

sugarrr:

han själv blir skitsur om jag säger att andra killar är snygga typ, sen ser han inget problem med det han gör.

Jag personligen skulle tycka att det var mer okej om min kille kollade på porr (alltså på personer som har sex med varandra) än om han sa till mig "kolla in den där bruden, fan vad snygg hon är". han kan åtminstone hålla det för sig själv.


   
SvaraCitera

isola:

*tillåta mvh språkfascist

suck


   
SvaraCitera

Det han sa med favoritglass låter som det jag sa till min tjej! xD
Bara att jag fick flera örfilar av flera olika individer på köpet :p

Diggar killen redan (bortsett från sitt hyckleri).
Det han berättade, det är sant och du bör inte bli så sur på honom för det.

Att han inte är LIKA attraherande utav dig för att han redan har mumsat på dig ett bra tag är vanligt.
Men eftersom att han inte gjort slut med dig eller slutat prata med dig tyder på att han GILLAR dig mer än någon annan tjej så there's no problem there 🙂
Så han verkar vara en bra kille 😉

Aside from that, it seems like your losing your touch.... naah just kidding xD
Men krydda till lite... har han nån fetish som du skulle själv kunna tänka dig gå med på eller nåt sånt?

Angående att han blir sur då du säger att andra killar är snygga får ni fan prata om och han borde få en örfil med ett strykjärn.
No matter WHAT, man kan/kommer alltid tycka att andra personer är snygga.
Om han blir sårad när du säger det rätt ut så föreslår jag att du slutar göra det.
Men förklarar för honom att det är så att jag KOMMER.... i ditt ansikte...yeah you know what I'm sayin' xD
Ahem... är lite trött eller nåt...
Iallafall förklara att du tycker att det finns andra snygga killar i världen 🙂


   
SvaraCitera

prinoto:

Det han sa med favoritglass låter som det jag sa till min tjej! xD

LOL

prinoto:

han inte är LIKA attraherande utav dig för att han redan har mumsat på dig ett bra tag är vanligt.

LOL

prinoto:

du bör inte bli så sur på honom

LOL


   
SvaraCitera

Personligen har jag inget problem med ifall mina partners porrsurfar. Så det tycker jag att du ska chilla med.

sugarrr:

sen sa han att han är van att se mig, han blir lättare kåt på andra som han aldrig sett förut.

Det där uttalandet var jävligt klumpigt och dumt. Inte okej. Om någon hade sagt det till mig hade jag blivit riktigt ledsen och arg.


   
SvaraCitera

Själv skulle jag inte tillåta mig kära ner mig/bli tillsammans med en porrtittare (där pengar är inblandade). [cool]


   
SvaraCitera

dazed:

Om det inte vore för hans hycklande kanske det hade varit okej men nu vetifan, du ska inte hållas efter en annan standard än han, plus att det är en jävla skillnad på att säga att någon är snygg och att ta fram kuken och runka, säg ifrån vafan.


   
SvaraCitera

ninna:

Själv skulle jag inte tillåta mig kära ner mig/bli tillsammans med en porrtittare (där pengar är inblandade).

Vem fan betalar för porr? [mad]

Men såhär är det.

Killar tycker det generellt är okej att titta på porr när man är i ett förhållande, om det är som ersättning om ens flickvän är otillgänglig eller liknanade. Visst, egentligen behövs inte porr alls, men killar som har börjat kolla på det fortsätter oftast när man har flickvän oxå.

Problemet är istället dessa idioter som är så desperata efter att kolla på nakna tjejer (din kille i detta fall) att det omöjligt kan argumenteras att det de gör är någorlunda normalt, och att flickvännen BORDE acceptera detta. Visst, det är trevligt att se en naken tjej ibland, men om man prioriterar internettjejer framför sin egen nakna tjej så är något fel enligt mig [mad].

I ett förhållande måste man kunna respektera och acceptera pertnerns åsikter, så länge de inte är för extremea.

I ditt fall verkar du ju vara mer än vill att ha sex med honom regelbundet (1-2 ggr i veckan kanske) och då tycker jag att han borde kunna respektera dig, och kanske hålla sig från att glo på nakna tjejer hela tiden.


   
SvaraCitera

Nonoton:

Vem fan betalar för porr?

Alltså menar porr som sker inom branschen, dvs betalda porrskådisar och sådant. Skulle inte söka en partner som stöttar köp av tillgång till det sexuella väsendet, vilket basically är det porrindustrin gör.

Länge leve singellivet!


   
SvaraCitera

ninna:

Alltså menar porr som sker inom branschen, dvs betalda porrskådisar och sådant. Skulle inte söka en partner som stöttar köp av tillgång till det sexuella väsendet, vilket basically är det porrindustrin gör.

Jaha [mad]. Men betalar man är man lite tragisk [tired].


   
SvaraCitera