Aviseringar
Rensa alla

ÖVERLEVNADSTRÅDEN


Ämnesstartare

Jag har tänkt att sticka på ett äventyr. Jag börjar i skogen i 1 vecka kanske och sedan längre bort. Vad behöver jag ta med mig, tänkte köpa en överlevnadshandbok. Detta är bara för skojs skull.


   
Citera
Ämnesstartare

zombie survival kit ska du ha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FNÖ:
zombie survival kit ska du ha

kollar på recon.se  Skit bra överlevnadssida


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men varför ut i sveriges djupa skogar bland älgar vargar och björnar när du kan sitta och kolla på family guy hemma i soffan?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du behöver en liten yxa, så du kan hacka tjärstubbarTumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kolla upp mer Lars Fälth och mindre Bear Grylls säger jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FNÖ:
men varför ut i sveriges djupa skogar bland älgar vargar och björnar när du kan sitta och kolla på family guy hemma i soffan?

Varför family guy när det också går simpsons, eller family guy går ju precis innan simpsons


   
SvaraCitera

har vad jag har för mig är senaste utgåvan av sas survival guide, zombie survival guide, och how to survive a robot uprising. i'm all set.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

player one:
har vad jag har för mig är senaste utgåvan av sas survival guide, zombie survival guide, och how to survive a robot uprising. i'm all set.

Wow wow wow, ett wow för varje bok. Rym. Då då


   
SvaraCitera

Dando:

Wow wow wow, ett wow för varje bok. Rym. Då då

inte nu. börsen är min vildmark mellan 09:00-17:30.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

player one:

inte nu. börsen är min vildmark mellan 09:00-17:30.

Det är väl inte kul, jag ska sätta livet på spel, har fått en jävla massa adrenalin.


   
SvaraCitera

Dando:

Det är väl inte kul, jag ska sätta livet på spel, har fått en jävla massa adrenalin.

äsch, jag gör det hela sommaren ändå, har förtjänat rätten att syssla med tråkiga och lönsamma saker resten av året.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

player one:

äsch, jag gör det hela sommaren ändå, har förtjänat rätten att syssla med tråkiga och lönsamma saker resten av året.

Va!!! Man kan aldrig förtjäna tråkiga saker.


   
SvaraCitera

Dando:

Va!!! Man kan aldrig förtjäna tråkiga saker.

jodå. och det är rätt givande. man lär sig en massa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

player one:

jodå. och det är rätt givande. man lär sig en massa.

Ähh


   
SvaraCitera