FNÖ: zombie survival kit ska du hakollar på recon.se Skit bra överlevnadssida
FNÖ: men varför ut i sveriges djupa skogar bland älgar vargar och björnar när du kan sitta och kolla på family guy hemma i soffan?Varför family guy när det också går simpsons, eller family guy går ju precis innan simpsons
player one: har vad jag har för mig är senaste utgåvan av sas survival guide, zombie survival guide, och how to survive a robot uprising. i'm all set.Wow wow wow, ett wow för varje bok. Rym. Då då
Dando:inte nu. börsen är min vildmark mellan 09:00-17:30.
Wow wow wow, ett wow för varje bok. Rym. Då då
player one:Det är väl inte kul, jag ska sätta livet på spel, har fått en jävla massa adrenalin.
inte nu. börsen är min vildmark mellan 09:00-17:30.
Dando:äsch, jag gör det hela sommaren ändå, har förtjänat rätten att syssla med tråkiga och lönsamma saker resten av året.
Det är väl inte kul, jag ska sätta livet på spel, har fått en jävla massa adrenalin.
player one:Va!!! Man kan aldrig förtjäna tråkiga saker.
äsch, jag gör det hela sommaren ändå, har förtjänat rätten att syssla med tråkiga och lönsamma saker resten av året.
Dando:jodå. och det är rätt givande. man lär sig en massa.
Va!!! Man kan aldrig förtjäna tråkiga saker.
player one:Ähh
jodå. och det är rätt givande. man lär sig en massa.
Dando:att lära sig saker är viktigt om man ska klara sig i skogen i en vecka.
Ähh
Buddah: En riktigt bra kniv, dvs. inget skräp köpt på ÖB som blir slö efter två grillpinnar.har redan en kniv för i helvette
Aaron: Ta med fiskespöt ,kan va tråkigt utan lite spänning i en hel vecka :)Har redan packat det