Aviseringar
Rensa alla

Överraska pojkvännen? Tips tack!


Ämnesstartare

Min pojkvän har nyss rest utomlands och när han kommer tillbaka vill jag överraska honom med en fin julklapp + att jag har gjort en make over. Jag ska vara jättesnygg!
Haha xD

Någon som har några roliga tips på hur man kan piffa till sig lite extra med någon liten förändring eller så? Har redan funderat på att klippa och slinga håret samt göra manikyr och typ ha någon ny outfit.

Och så är det julklappen... Han säger att han önskar sig mer tid med mig och en T-shirt med en smilie på, haha, vet inte hur seriös han är. Men jag har funderat på att typ ge honom någon upplevelse som en dag på Tivoli eller kanske bio + middag eller liknande.

Vi har bara varit tillsammans i två månader så jag vill inte verka överdriven.

Kommer att ha sjukt tråkigt på lovet utan honom så jag vill liksom ha något att "förbereda" inför, om ni fattar.

Snälla ge mig seriösa tips 🙂 Tack!


   
Citera

Vanilla:

Men jag har funderat på att typ ge honom någon upplevelse som en dag på Tivoli eller kanske bio + middag eller liknande

ta med honom och klättra[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Manikyr?! tror du killar lägger märke till sånt 🙁


   
SvaraCitera

Vanilla:

Jag ska vara jättesnygg!

Jag tror han tycker du är jättesnygg redan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohYEA_:

Manikyr?! tror du killar lägger märke till sånt 🙁

Nja kanske inte, men det känns lite tjusigare iallafall[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Robbin:

Jag tror han tycker du är jättesnygg redan.

Kanske, men kanske bara för att han är kär i mig. Om jag verkligen ser riktigt bra ut så är det ju ett stort plus!


   
SvaraCitera

Vanilla:

Om jag verkligen ser riktigt bra ut så är det ju ett stort plus!

Du tror inte han tycker det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Robbin:

Du tror inte han tycker det?

Men EXTRA snygg då hahaha xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Köp läckra underkläder. Köp jordgubbar som ni doppar i smält choklad och drick champagne till


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vanilla:

Och så är det julklappen...

Du har samma problem som jag,.. fast du verkar ändå ha ideer,.. vilket jag inte har,.. och dina ideer låter bra,.. mkt bättre än mina.

Önskar dig lycka till,
önskar jag kunde hjälpa mera, men sitter i samma sitts själv 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

göteborg_:

Köp läckra underkläder. Köp jordgubbar som ni doppar i smält choklad och drick champagne till

Oh yeah [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Väck honom med en avsugning på julaftonsmorgonen 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vanilla:

Oh yeah

Det är enkla saker som uppskattas stort. Det behöver inte bli så dyrt heller om man inte vill lägga ut massor med pengar, bara att strunta i champagne.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du kan ju överraska honom med klamydia eller nåt. Det är alltid kul!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Goodbye:

Du har samma problem som jag

Pojkvänspresenter är skitsvårt! Det är mycket lättare för killarna.. Det är liksom ganska självklart vad en tjej gillar. Brukar vara iallafall.


   
SvaraCitera