Aviseringar
Rensa alla

Överraskning för pojkvän?


Ämnesstartare

Min pojkvän fyller år om ungefär 3 veckor (23e april) och jag vill göra något speciellt för honom eftersom vi inte ses särskilt mycket :(. Jag har fått hjälp av kompisar, dom tycker bowling, bio, restaurang m.m men det känns så ''torrt'' eller vad man ska säga. Vill liksom göra något extra speciellt så han verkligen uppskattar det och jag vill att det ska vara ett bra minne! Så nu behöver jag hjälp med vad man kan göra?

Seriösa svar tack! [smile].


   
Citera

Kör upp ett finger i röven på honom när du runkar av honom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Kör upp ett finger i röven på honom när du runkar av honom.

Hm...Nej, jag tror inte det [shake].


   
SvaraCitera
Tyrael

emma_96:

Hm...Nej, jag tror inte det [shake].

Varför? För det är äckligt eller? Många människor gör det, problem?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Kör upp ett finger i röven på honom när du runkar av honom.

haha vilket jävla förslag.. [bigcheers]


   
SvaraCitera

För det första tycker jag du ska ge honom något spel, eftersom killar oftast gillar spel, och det är coolt med tjejer som köper spel till en. Om han gillar något som du inte gillar, gör det ist. Tex gå på en actionfilm på bio ist för en romantisk (the hunger games?). Om han är en lite äventyrlig så kan du sätta på en låt ni båda tycker om och bjuda upp han till att dansa offentligt, de vore nog kul.

Du kan skriva en dikt och översätta den till typ franska och sen ge det fint handskrivet eller själv läsa upp det. Kör du mot honom i typ laserdom, paintball, eller typ simning. Då kan ni även köra dina vänner mot hans.

Om du är kreativ så kan du försöka komma på en ny måltid och namnge den efter honom. Man kan ju alltid önska en låt på radio. Massage fungerar ju också bra.

Tycker dock du ska köra på fingret, det kommer han uppskatta.


   
SvaraCitera

Jag tycker att ni ska spendera tid tillsammans, då tid är allt vi har egentligen och tid du spenderar av ditt liv med honom borde han inse att är det mest fina någon (du) kan ge. Om du bara vill vara gosig och ge något för att du kan så ge något som du vet han gillar och uppskattar.


   
SvaraCitera

killar brukar inte gilla överraskningar så mycket. tror det är en tjejgrej.


   
SvaraCitera

Nintendos BFF:

tror det är en tjejgrej.

Jag avskyr överraskningar. Tobbish gillar överraskningar mer. = fler bevis på att jag är mannen i förhållandet [sad]


   
SvaraCitera

Nintendo:

Jag avskyr överraskningar. Tobbish gillar överraskningar mer. = fler bevis på att jag är mannen i förhållandet [sad]

mmmh tror du är!!!

fast jag avskyr ju iof också överraskningar och jag är ju ganska tjejig[sad]


   
SvaraCitera

Ni ger usla råd.

Du känner honom bäst, du borde veta! Fallskärmshoppning? Kanske. Eller bara överraska honom med en god middag du lagat.


   
SvaraCitera

isola:

Du känner honom bäst, du borde veta! Fallskärmshoppning?

haha hon är ju typ 14 år :e


   
SvaraCitera

Nintendos BFF:

haha hon är ju typ 14 år :e

16 ståre! Men mamin kan väl hjälpa till [sad]
Kan ej hjälpa att jag är så bra på överraskningar.


   
SvaraCitera

Tyrael:

För det är äckligt eller? Många människor gör det, problem?

Spelar väl ingen roll om så alla människor gör så, hon behöver verkligen inte göra det om hon inte vill.


   
SvaraCitera

köp han en glass, tanken som räknas[wink]


   
SvaraCitera