Aviseringar
Rensa alla

Överraskning för pojkvän?


Sug av honom och köp en biljett till en av Arsenals hemmamatcher!


   
SvaraCitera

Tänk på saker som han gillar och tycker om att göra.


   
SvaraCitera

En grej jag har tänkt att köra på min flickvän är att göra en liten "skattjakt".

Hade tänkt som så att jag skriver ett litet brev, lägger brevet i en flaska och placerar flaskan utanför hennes dörr eller liknande.

På brevet står det t.ex "Argh, landkrabba! Så du vill hitta Kapten Lökskäggs skatt?! Bege dig då till mitt strandsatta skepp som finns vid bron där du och din pojkvän kysstes för första gången"

Och vid den bron tänkte jag göra en liten barkbåt och sätta fast en annan lapp.

Sen gör jag en tre fyra såna lappar med ledtrådar. Sedan leder alla dessa ledtrådar hem till henne eller något och där tänkte jag köra på picknick eller liknande..

Varför inte sno min idé? Kan vara kul, haha =)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tyrael:

Varför? För det är äckligt eller? Många människor gör det, problem?

Hm, för att jag aldrig typ har runkat av en kille förutom honom en gång och ja det är lite äckligt.

Tennsoldaten:

eftersom killar oftast gillar spel,

Vad för spel isåfall och vad kostar det?

Tennsoldaten:

the hunger games?)

Den har vi redan gått på tsm och börja bli lite tråkigt med bio och film eftersom att vi alltid bruka titta på film när vi är xD

Tennsoldaten:

Om du är kreativ

Är inte särskilt kreativ av mig men funderar på att göra något som har med text att göra eftersom att jag är väldigt bra på att skriva.

Tennsoldaten:

det kommer han uppskatta.

Haha nja, vet inte om jag vågar [shake]

Barbienele:

Jag tycker att ni ska spendera tid tillsammans

Aa det ska vi definitivt göra eftersom vi inte hinner ses så mycket pga av träningar och sånt [sad].

Nintendos BFF:

killar brukar inte gilla överraskningar så mycket. tror det är en tjejgrej.

Haha aa kan hålla med eftersom han sa idag att han inte gillar överraskningar men han sa att jag ändå fick göra det om jag ville :P.

isola:

Du känner honom bäst, du borde veta!

Haha känner inte han så väl eftersom vi bara känt varandra typ en månad, knappt det och varit tsm i en vecka :P.

isola:

en god middag du lagat.

Jag suger på att laga mat så att ställa mig i ett kök är det sista jag skulle göra även om det är en väldigt bra grej att göra för sin kille!

Nintendos BFF:

haha hon är ju typ 14 år :e

Jag är faktiskt 16 [crazy] och ja, jag är inte expert på killar eftersom jag bara har haft två förhållanden xD.

YaBasta:

köp han en glass, tanken som räknas

Haha även om det är tanken som räknas vill jag göra något större xD.

Istechetvåpunktnoll:

Sug av honom och köp en biljett till en av Arsenals hemmamatcher!

Har tyvärr inte så mycket pengar till en fotbollsmatch även om han är helt galen i fotboll men om jag hade pengarna skulle jag lätt gjort det och att suga av honom lär jag göra! [wink]

Zapetta:

Tänk på saker som han gillar och tycker om att göra.

Han gillar att spela datorspel, typ lol och sånt sen spela fotboll [crazy].

Hillbilly:

Varför inte sno min idé? Kan vara kul, haha =)

Hihi aw vad romantiskt! tror hon kommer uppskatta det om du gör det! [smile].
Kanske snor det, få se lite [wink].


   
SvaraCitera

isola:

Fallskärmshoppning? Kanske.

haha. hemsk överraskning ju. speciellt om partnern har betalat redan för då måste man ju göra det [sad][sad]


   
SvaraCitera

Hon svarar verkligen tillbaka 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

haha. hemsk överraskning ju. speciellt om partnern har betalat redan för då måste man ju göra det [sad][sad]

Haha kan faktiskt hålla med där, men är höjdrädd så tror inte det är en jättebra idé för mig iaf [wink].

Barbienele:

Hon svarar verkligen tillbaka 😀

Haha brukar alltid vara noga med att svara, så japp, jag svarar [wink].


   
SvaraCitera

emma_96:

Han gillar att spela datorspel, typ lol och sånt sen spela fotboll [crazy].

Bjud han på en fotbollsmatch eller köp typ.. venne. Killar är svåra som fan när det gäller detta [sad]


   
SvaraCitera

emma_96:

Haha aa kan hålla med eftersom han sa idag att han inte gillar överraskningar men han sa att jag ändå fick göra det om jag ville :P.

men varför ska du göra det om du vet att han inte vill? D:


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zapetta:

Bjud han på en fotbollsmatch eller köp typ.. venne. Killar är svåra som fan när det gäller detta

Bor i en håla, här är det inga fotbollsmatcher och aa detta är svårt som in i helvete! Ändå av någon konstig anledning är det alltid jag som kommer på åt mina kompisar vad dom ska köpa till sina pojkvänner [shake][crazy].


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

men varför ska du göra det om du vet att han inte vill? D:

För jag vill göra något kul så att han uppskattar det och det blir inte kul om han redan vet [sad].


   
SvaraCitera

emma_96:

Vad för spel isåfall och vad kostar det?

Om han spelar lol kan du ju börja hardcore träna nu på det och sen äga honom på sin födelsedag, det vore ju kul.


   
SvaraCitera

emma_96:

Ändå av någon konstig anledning är det alltid jag som kommer på åt mina kompisar vad dom ska köpa till sina pojkvänner [shake][crazy].

Fråga dom då och se om de kanske kan hjälpa dig [cute]


   
SvaraCitera

emma_96:

Hihi aw vad romantiskt! tror hon kommer uppskatta det om du gör det! .
Kanske snor det, få se lite .

Underbart. Lycka till! =)


   
SvaraCitera

Kör på skattjaktsgrejen


   
SvaraCitera