Aviseringar
Rensa alla

Överraskning


Ämnesstartare

Min flickvän har varit borta snart i 3 veckor och jag vill överraska henne när hon kommer hem igen. Vi har skickat enstaka sms och så men vi har liksom inte träffats på hela tiden. Vad kan jag som 17-årig kille göra för att överaska henne/göra en fin kväll som gör att hon förstår hur mycket jag bryr mig om henne?

Typ filmkväll med tända ljus och liknande idéer är det jag är ute efter.

Alla förslag välkommna [cheers]


   
Citera

isola?[blush]


   
SvaraCitera

Gör något enkelt filmkväll låter jättebra. Gärna kanske någonting som ni brukar göra som hon saknar?

Sen kan du ju köpa en present eller en rolig sexleksak


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

isola?

Du menar om hon är min flickvän elr vad? För nej hon är inte min flickvän ( vad jag vet har inte min flickvän UM-konto)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DavidKron:

Gör något enkelt filmkväll låter jättebra. Gärna kanske någonting som ni brukar göra som hon saknar?Sen kan du ju köpa en present eller en rolig sexleksak

Kanske räcker ja, men något hon tänkt på hela tiden hon varit borta säger hon är S E X och vi har inte ens haft det än? Bara smekningar och kyssar, kanske dags att "go for it"?


   
SvaraCitera

Adopted:

Kanske räcker ja, men något hon tänkt på tiden hon varit borta säger hon är och vi har inte ens haft det än? Bara smekningar och kyssar, kanske dags att ?

Du ska ju inte för höga förhoppningar men har hon bestämt sig så har hon. Många tjejer gillar att retas och prata om sex men blir lite blyga när det väl kommer till kritan 😉

Att gå från smekningar till sex är ett stort steg framförallt om hon / ni inte är erfarna. Prova att smeka lite mer barnförbjudet så får ni se var det går helt enkelt. Det finns många steg imellan som ni båda kan njuta av att ta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DavidKron:

Du ska ju inte för höga förhoppningar men har hon bestämt sig så har hon. Många tjejer gillar att retas och prata om sex men blir lite blyga när det väl kommer till kritan ;)Att gå från smekningar till sex är ett stort steg framförallt om hon / ni inte är erfarna. Prova att smeka lite mer barnförbjudet så får ni se var det går helt enkelt. Det finns många steg imellan som ni båda kan njuta av att ta.

Ursäkta uttryckte mig väldigt dåligt där, vi har redan kommit "så långt" hon har r** av mig och jag p** henne ( vill inte riktigt skriva det då detta trotts allt inte är under sex forumet, men tror nog du förstår ändå 😉

Men oavsett så ja du självklart rätt i det [smile]


   
SvaraCitera

Adopted:

Ursäkta uttryckte mig väldigt dåligt där, vi har redan kommit "så långt" hon har r** av mig och jag p** henne ( vill inte riktigt skriva det då detta trotts allt inte är under sex forumet, men tror nog du förstår ändå 😉 Men oavsett så ja du självklart rätt i det

Mmm the only question is : "Har hon s* och har du s***"?

Steget efter det är att du gnider din k** mot hennes f**** (No harm done 😉 ).

Det jag vill komma till är att det liksom inte finns något som att "go for it" eller inte "go for it" utan bara att ha roligt och se vart det hela leder er 😉


   
SvaraCitera

Tänd ljus och kolla på en film medan ni äter mat du lagat. Kanske.


   
SvaraCitera

Va en man. Det skulle nog överraska henne[smile]


   
SvaraCitera

kebu12:

Va en man. Det skulle nog överraska henne[smile]

sluta ta hand om den personliga hygienen, rapa och slå till henne hårt på rumpan lr???????


   
SvaraCitera

isola:

sluta ta hand om den personliga hygienen, rapa och slå till henne hårt på rumpan lr???????

That's how i roll[cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DavidKron:

Mmm the only question is : "Har hon s* och har du s***"?Steget efter det är att du gnider din k** mot hennes f**** (No harm done 😉 ).Det jag vill komma till är att det liksom inte finns något som att "go for it" eller inte "go for it" utan bara att ha roligt och se vart det hela leder er 😉

Nej inget oralt nej, återigen har du fullständigt rätt [wink]

isola:

Tänd ljus och kolla på en film medan ni äter mat du lagat. Kanske.

Ja snabbnudlar är alltid romantiskt ^^

kebu12:

Va en man. Det skulle nog överraska henne

Aha bara dra fram "den" slå henne lite lätt i huvudet så att hon blir lite yr och inte minns riktigt 100% vad som är bra och dåligt? [y]

isola:

sluta ta hand om den personliga hygienen, rapa och slå till henne hårt på rumpan lr???????

Ja vi killar brukar säga till er damer ju att ni inte behöver smink för att vara vackra, då behöver inte vi män varken tvål eller parfymer för att vara manliga ^^

kebu12:

That's how i roll

Och nu även jag ^^


   
SvaraCitera

Adopted:

Ja snabbnudlar är alltid romantiskt ^^

nä du ska anstränga dig för hennes skull!

Adopted:

Ja vi killar brukar säga till er damer ju att ni inte behöver smink för att vara vackra, då behöver inte vi män varken tvål eller parfymer för att vara manliga ^^

var ironisk. det finns inget "manligt" i att missköta sin hygien [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

nä du ska anstränga dig för hennes skull!

Lugn var också ironisk [wink]
Hmmm Asiat som man är så kan man ju göra asiatiskt käk, de hade kanske kunnat gå hem? ( egen rullade Vårrullar till förrät, kanske en Kokosmjölk, lime och kyckling soppa till huvudrätt) Och till efterrätt Vanilj alternativt Vit choklad panacotta?

Jusste grabben har skillz i köket och han är självlärd! [cool]

isola:

det finns inget "manligt" i att missköta sin hygien

Återigen ironi, självklart sköter man den. Är väl ingen neandertalare heller [bigsmile]


   
SvaraCitera