Aviseringar
Rensa alla

Överraskning


Adopted:

? ( egen rullade Vårrullar till förrät, kanske en Kokosmjölk, lime och kyckling soppa till huvudrätt) Och till efterrätt Vanilj alternativt Vit choklad panacotta?

ja gör!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

ja gör!!!

Jag ska även möta upp henne på flygplatsen med hennes föräldrar, hon är självklart ovetandes 😉 Något förslag på om jag ska ha med något åt henne, isåfall vad? Ska jag säga något speciellt osv? ( jo förresten hon och hennes föräldrar pratar ett öst-europiskt språk hemma, så måste liksom lära mig det språket enligt fadern)


   
SvaraCitera

Adopted:

så måste liksom lära mig det språket enligt fadern)

måste och måste, låt inte hennes pappa bestämma en massa i ert förhållande sen när ni blir vuxna!11
men du kan väl säga någonting fint på hennes språk när hon kommer? som hon inte visste att du kunde säga


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

måste och måste, låt inte hennes pappa bestämma en massa i ert förhållande sen när ni blir vuxna!11men du kan väl säga någonting fint på hennes språk när hon kommer? som hon inte visste att du kunde säga

Okej han har sagt följande:
"Du vet att om det här mellan dig och adopted blir seriöst och lite långvarigare måste han lära sig "SIMSka" ( ja med andra ord ett språk INGEN fattar [bigsmile])

slut citat.

För hela deras släkt och praktiskt taget de flesta vännerna till familjen varken bor i Sverige eller pratar svenska [n]

Men men det löser sig nog ^^ Och gällande det du sa ja det kan nog funka [bigsmile]


   
SvaraCitera

Adopted:

Jag ska även möta upp henne på flygplatsen med hennes föräldrar, hon är självklart ovetandes 😉 Något förslag på om jag ska ha med något åt henne, isåfall vad? Ska jag säga något speciellt osv? ( jo förresten hon och hennes föräldrar pratar ett öst-europiskt språk hemma, så måste liksom lära mig det språket enligt fadern)

När du möter henne på flygplatsen vill hon väll mest hem,så en blomma eller något enkelt funkar vääl bra? 🙂

Vill du ge henne en present eller något kan du ju iförsig ge henne den i bilen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aa hade tänkt mig en ros iallafall [smile]


   
SvaraCitera