Aviseringar
Rensa alla

Överreagerar jag?


Ämnesstartare

Det finns den här tjejen som jag klickat rätt bra med, vi båda gillar varandra och hon har även sagt att hon vill ha mig.

Men när det kommer till snap kan jag inte sluta tänka på när nån är inne på snap och inte svarat. Jag känner mig ignorerad, och det får mig att må skit. Var samma med någon annan jag började umgås med.

Var allt bara snack? Överreagerar jag? Jag är en rejäl övertänkare..


   
Citera

vafallsmanen2:
Det finns den här tjejen som jag klickat rätt bra med, vi båda gillar varandra och hon har även sagt att hon vill ha mig.

Men när det kommer till snap kan jag inte sluta tänka på när nån är inne på snap och inte svarat. Jag känner mig ignorerad, och det får mig att må skit. Var samma med någon annan jag började umgås med.

Var allt bara snack? Överreagerar jag? Jag är en rejäl övertänkare..

svarar hon inte på snap eller?


   
SvaraCitera

vafallsmanen2:
Det finns den här tjejen som jag klickat rätt bra med, vi båda gillar varandra och hon har även sagt att hon vill ha mig.

Men när det kommer till snap kan jag inte sluta tänka på när nån är inne på snap och inte svarat. Jag känner mig ignorerad, och det får mig att må skit. Var samma med någon annan jag började umgås med.

Var allt bara snack? Överreagerar jag? Jag är en rejäl övertänkare..

Svarar hon inte eller vadå?Trött tycker du ska vänta ett tag och se..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Little-Traci:

Svarar hon inte eller vadå?Trött tycker du ska vänta ett tag och se..

agnesberg:

svarar hon inte på snap eller?

Ja det gör hon. Det är bara jag som överreagerar. Som sagt jag övertänker minsta lilla sak. Är dock ändå orolig över att hon egentligen inte gillar mig, vet inte varför..


   
SvaraCitera

Men snälla var inte så naiv (kommer från en naiv person) säger hon att hon vill ha dig vill hon det. Flörta med henne å skapa roliga konversationer så är allt löst hon kommer vilja snapa med dig å ni kommer ha kul alltid 


   
SvaraCitera

vafallsmanen2:

Ja det gör hon. Det är bara jag som överreagerar. Som sagt jag övertänker minsta lilla sak. Är dock ändå orolig över att hon egentligen inte gillar mig, vet inte varför..

varför inte bjuda henne på en dejt och få svar på tal?Blink


   
SvaraCitera
L Y S

vafallsmanen2: Det finns den här tjejen som jag klickat rätt bra med, vi båda gillar varandra och hon har även sagt att hon vill ha mig.

Men när det kommer till snap kan jag inte sluta tänka på när nån är inne på snap och inte svarat. Jag känner mig ignorerad, och det får mig att må skit. Var samma med någon annan jag började umgås med.

Var allt bara snack? Överreagerar jag? Jag är en rejäl övertänkare..

Var det en riktig fråga du ställde som du inte fick svar på? Hur lång tid har det gått?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

L Y S:

Var det en riktig fråga du ställde som du inte fick svar på? Hur lång tid har det gått?

Nej det var ingen fråga, brukar väl ta mellan 1-2 timmar kanske. Men som sagt jag övertänker allt för mycket hela tiden, tror jag överreagerar.


   
SvaraCitera

vafallsmanen2: Ja det gör hon. Det är bara jag som överreagerar. Som sagt jag övertänker minsta lilla sak. Är dock ändå orolig över att hon egentligen inte gillar mig, vet inte varför..

Du ska inte tänka så att det kommer gå illa för då gör de det.. Var positiv..


   
SvaraCitera
L Y S

vafallsmanen2: Nej det var ingen fråga, brukar väl ta mellan 1-2 timmar kanske. Men som sagt jag övertänker allt för mycket hela tiden, tror jag överreagerar.

Ok, jag tror att du skulle bli hjälpt av att försöka hitta sätt att aningen minska betydelsen av den här relationen. Då kommer du också bli säkrare i dig själv och inte övertänka lika mycket, vilket (även om det kan kännas motsägelsefullt) kommer öka sannolikheten för att relationen håller i längden eftersom ingen gillar när någon är för klängig. Är du med?


   
SvaraCitera