Aviseringar
Rensa alla

ÖVERSKATAT?


Ämnesstartare

okej snälla någon kan ni förklara vad överskatat betyder ?


   
Citera
reben

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

D är när man flyger högre en skator 


   
SvaraCitera
Draug

julia har en kille: överskatat

finns väll inget ord som heter så, om du däremot lägger till ett extra t så blir det 1 förståeligt ord.


   
SvaraCitera
Draug

S3ON: D är när man flyger högre en skator

ska bli en ny superhjälte skatmannen ska jag kallas. haha skata heter tydligen magpie på engelska the incredible magpieman up up and away! Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Draug: magpieman

Sjukt fint namn, d klingar bra liksom 


   
SvaraCitera
Draug

S3ON: Sjukt fint namn, d klingar bra liksom

visst gör det? är riktigt nöjd med mig självSöt nu till problemet för att få superskatkrafter måste jag bli biten av en radioaktiv skata. Dom är nog inte lätta att få tag iLedsen


   
SvaraCitera

Draug:

finns väll inget ord som heter så, om du däremot lägger till ett extra t så blir det 1 förståeligt ord.

överskatatt? Aldrig hört talas om det faktist Ledsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Draug: nu till problemet för att få superskatkrafter måste jag bli biten av en radioaktiv skata. Dom är nog inte lätta att få tag i

I bet det finns fullt utav dem nära tjernobyl 


   
SvaraCitera
Draug

S3ON: I bet det finns fullt utav dem nära tjernobyl

kan hända men skatmannen har en svaghet, han kan inte vistas utanför sveriges gränser förens han uppnått sin fulla kraft och potential. Han kan inte heller kommendera sin skatarmé fullt ut pga att hans mentala krafter är otillräckliga utan ett radioaktivt skatbett. Cool


   
SvaraCitera
Draug

Stålröven: överskatatt? Aldrig hört talas om det faktist

då har du förmodligen bott i en bunker mestadels av ditt liv och det har fått den effekten att ditt ordförråd blivit otillräckligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Draug: Han kan inte heller kommendera sin skatarmé fullt ut pga att hans mentala krafter är otillräckliga utan ett radioaktivt skatbett.

i see! 

vi får la åstadkomma en ny härdsmälta i sverige dårå, typ den i oskarshamn? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stålröven:

överskatatt? Aldrig hört talas om det faktist Ledsen

Det märks att inte du är uppfostrad utav skator! 


   
SvaraCitera

Draug:

då har du förmodligen bott i en bunker mestadels av ditt liv och det har fått den effekten att ditt ordförråd blivit otillräckligt.

Ordet "överskatatt" finns dock inte i någon ordbok vad jag vet. Överskattat kanske däremot


   
SvaraCitera
Draug

S3ON: i see!

vi får la åstadkomma en ny härdsmälta i sverige dårå, typ den i oskarshamn?

ja vi måste aktivera oss i en grupp med aktivister vars mål är härdsmältor. Finns inga andra alternativ. Den blivande skatmannen måste få en radioaktiv skata i sin ägo. Världen behöver sin hjälte! Att det blir en total katastrof och att människoliv måste offras är något vi måste inse är ett måste för allas bästa. Oskarshamn är ett bra mål till att börja med. känner du några härdsmältsaktivister? Mycket glad


   
SvaraCitera