Aviseringar
Rensa alla

Övertänker jag nu?


Ämnesstartare

Tjena!
jo jag och min kille är ihop och varit bra nu och han sagt att han älskar mig osv. Det har känts bra på sistone. 
Men däremot så är det så att han inte träffat min mamma ännu. Och igår var det ju allhelgonadagen, och jag skulle upp till min systers grav och tända ljus och jag skulle åka dit med min mamma etc. Jag frågade honom om han ville åka med då. Då sa han ”Jag vill följa med upp till graven. Men det kanske blir lite stelt sa han (pågrund av att han tänkte att han inte träffat min mamma förr). För att det skulle kanske bli känslosamt med tanke på att det är första träff med min mamma. Han ville till graven själv med mig då menar han då, antar jag. Men blev ändå sur på honom, för tog typ det illa upp oavsett. Men jag tror jag förstår honom vad han menar. Men ändå kommer 100 tals tankar i huvudet. Men vad skulle ni säga, att han inte menar något illa med det, lixom att det kanske faktiskt inte är det första träffen man vill träffa min förälder, på en kyrkogård.. Ni får hjälpa mig här helt ärligt. Han menar inget illa va? Skulle uppskatta att ni kan stötta mig..


   
Citera

imadreamer:
Tjena!
jo jag och min kille är ihop och varit bra nu och han sagt att han älskar mig osv. Det har känts bra på sistone. 
Men däremot så är det så att han inte träffat min mamma ännu. Och igår var det ju allhelgonadagen, och jag skulle upp till min systers grav och tända ljus och jag skulle åka dit med min mamma etc. Jag frågade honom om han ville åka med då. Då sa han ”Jag vill följa med upp till graven. Men det kanske blir lite stelt sa han (pågrund av att han tänkte att han inte träffat min mamma förr). För att det skulle kanske bli känslosamt med tanke på att det är första träff med min mamma. Han ville till graven själv med mig då menar han då, antar jag. Men blev ändå sur på honom, för tog typ det illa upp oavsett. Men jag tror jag förstår honom vad han menar. Men ändå kommer 100 tals tankar i huvudet. Men vad skulle ni säga, att han inte menar något illa med det, lixom att det kanske faktiskt inte är det första träffen man vill träffa min förälder, på en kyrkogård.. Ni får hjälpa mig här helt ärligt. Han menar inget illa va? Skulle uppskatta att ni kan stötta mig..

Jag kan förstå honom att det för honom att det kanske blir underligt att träffa din Mamma för första gången vid din systers grav. Det hade ju varit bra om han träffat din Mamma innan kanske. Åh andra sidan så skulle han kunna komma dit och vara med dig, om han ändå bryr sig om dig så är du det viktigaste.


   
SvaraCitera

Men kom igen. Varför är ni ihop igen? Han verkar ju bara göra dig osäker, så ska det inte vara i en relation. 


   
SvaraCitera
L Y S

HiddenMe: Men kom igen. Varför är ni ihop igen? Han verkar ju bara göra dig osäker, så ska det inte vara i en relation.

Detta.


   
SvaraCitera
L Y S

imadreamer: Han menar inget illa va?

Du ställer den här frågan ofta. Vill du inte ha en partner som du kan lita på?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

L Y S:

Du ställer den här frågan ofta. Vill du inte ha en partner som du kan lita på?

Har vart så att han haft svårt att lita på mig och vice versa, därav att tilliten är lite svår just nu, men bygger på den. Gjorde inlägget för att se vad ni hade för resonemang, inget ni behöver svara på. Men bara undrar, för dem som har åsikter ur ens egna perspektiv ingående kring de här.


   
SvaraCitera
L Y S

imadreamer: Har vart så att han haft svårt att lita på mig och vice versa, därav att tilliten är lite svår just nu, men bygger på den. Gjorde inlägget för att se vad ni hade för resonemang, inget ni behöver svara på. Men bara undrar, för dem som har åsikter ur ens egna perspektiv ingående kring de här.

Ok, ofta känner jag att du redan har svaret men att du inte litar på dina egna tankar och känslor.

Jag tror att det är såhär som du skrev:

imadreamer: att han inte menar något illa med det, lixom att det kanske faktiskt inte är det första träffen man vill träffa min förälder, på en kyrkogård.


   
SvaraCitera