Aviseringar
Rensa alla

Övertala förälder att köpa ut-leken[cool]


Ämnesstartare

[cool]

I den här tråden gör vi precis som på Systembolagets anti-köpa-ut-reklam.[badgrin]

Vi hittar på roliga saker man kan säga till sina föräldrar för att de ska köpa ut och för att de ska få dåligt samvete.

Jag börjar stenhårt med några från reklamen:

"Asså, jag ska på en bratfest, och då behöver man ju liksom champagne och så. Vi dricker ju inte, för man sprutar ju liksom bara på varandra."[y]

"Om inte du köper ut åt mig, så kommer du få det vääääldigt jobbigt framöver."[no-no]

"Asså, vi är fyra som ska dela på en vinflaska. 12/4 är ju typ 3% och det är ju nästan som en lättöl, och det dricker ju du typ till lunch..."[ops]

"I skolan så pratar vi typ om olika religioner. Islam, judendom, hinduism, kristendom osv. Just nu håller vi på med kristendomen och vi ska praktisera nattvarden och alla ska ha med sig eget vin så..."[love]

Nu till era egna bidrag. KÖR HÅRT!

(och inget jävla "jag är 20+ så jag behöver inte att någon köper ut åt mig", för ingen bryr sig, detta är för skojs skull)


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

får man hitta på egna?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lilasmet:

får man hitta på egna?

Det är ju det som är meningen.

Razz:

Nu till era egna bidrag. KÖR HÅRT!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är alkoholist. Bidra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Razz:

Det är ju det som är meningen.

oops[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har bara bett mina päron att köpa ut en gång och det var till studenten, farsan köpte en flaska champange till mig. Han var inte svårövertalad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pappa, jag behöver en flaska vodka.
Jag ska testa de här vodka myterna från mythbusters ifall det fungerar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[y]


   
SvaraCitera

"Jag och mina tjejkompisar ska campa, och vi tänkte göra den där grytan du brukar göra här hemma, pappa. Den med öl."

Ja han gör faktiskt nådan gryta :). Men jag hade fått utan dumma bortförklaringar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"- AAAHHHHH! AHHHHHH! PAPPA PAPPA PAPPA! JAG HAR SKJUTIT MIG I FOTEN, JAG BEHÖVER SPRIT FÖR ATT DÖVA SMÄRTAN OCH DECIFICERA SÅRET!!!"

Okej, den var inte så bra... [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nevon:

"- AAAHHHHH! AHHHHHH! PAPPA PAPPA PAPPA! JAG HAR SKJUTIT MIG I FOTEN, JAG BEHÖVER SPRIT FÖR ATT DÖVA SMÄRTAN OCH DECIFICERA SÅRET!!!"

Hahahah. Jag lolade faktiskt.[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Razz:

"Asså, jag ska på en bratfest, och då behöver man ju liksom champagne och så. Vi dricker ju inte, för man sprutar ju liksom bara på varandra."[y]

Den var bäst. [y]


   
SvaraCitera

Nevon:

"- AAAHHHHH! AHHHHHH! PAPPA PAPPA PAPPA! JAG HAR SKJUTIT MIG I FOTEN, JAG BEHÖVER SPRIT FÖR ATT DÖVA SMÄRTAN OCH DECIFICERA SÅRET!!!"

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klassikern är ju : "Köper ni inte ut åt mig så köper jag HB"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"Köper ni inte ut åt mig så köper jag dödsknark! [mad]"


   
SvaraCitera