Aviseringar
Rensa alla

Övertala föräldrar om piercing?


Ämnesstartare

Tjena, jag undrar om ni har något tips på hur man kan övertala sina föräldrar om piercing. Jag har länge velat ha en tungpiercing men mina föräldrar tycker det är fult. har ni något tips hur jag kan övertala dem?Min syrra har piercing i tungan och även läpp, ögonbryn hade i näsan, naveln och i övre läppen. Och jag tror hon var 13-14 när hon gjorde sin näsa så jag fattar inte varför inte jag får. Jag har bara lust att pierca mig i smyg men finns ingen studio som gör det ( dock är det bra ) men har ni några bra argument?Och ni behöver inte skriva att det är fult, onödigt osv!. 


   
Citera

Nu tycker jag inte att det är snyggt i tungan men du kanske kan ta i läppen eller näsan istället? Men försök hitta bra argument varför du ska ha det.


   
SvaraCitera

Ajdan01: Och ni behöver inte skriva att det är fult, onödigt osv!.

SvenskWithAttitude: Nu tycker jag inte att det är snyggt i tungan

Ajdan01: men har ni några bra argument?

SvenskWithAttitude: Men försök hitta bra argument varför du ska ha det.

Starkt inlägg


   
SvaraCitera

Punda:

Starkt inlägg

ahahah


   
SvaraCitera

Ba o vänta
jag får vänta på min nipplepiercing


   
SvaraCitera

Sätt i vart fall inte piercingen i tungan därför då kan det gå som för den här killen som halva tungan ruttnade bort på efter en mycket allvarlig infektion. 

tungpiercing.jpg


   
SvaraCitera

Fråga din syster om hon har några tips .


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stortrollet:
Sätt i vart fall inte piercingen i tungan därför då kan det gå som för den här killen som halva tungan ruttnade bort på efter en mycket allvarlig infektion. 

tungpiercing.jpg

Vet att det var ett bra tag sen du skrev detta men det där är en "tungsplit" alltså att man klyver tungan i mitten. 


   
SvaraCitera