Aviseringar
Rensa alla

Övertala föräldrarna, vill åka med tjejkompisarna till Grekland


Ämnesstartare

Mina närmaste tjejkompisar (4st) har snackat om att åka iväg i sommar. Tre av tjejerna får åka, en tjej få inte och min mamma är mycket tveksam. Hur ska jag kunna övertala henne? [sad]


   
Citera

säg att du inte ska knulla


   
SvaraCitera

Hur gammal är du, vad ska ni göra osv?


   
SvaraCitera

Ljug och säg att ni ska ha en äldre med er.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Unexpected:

Hur gammal är du, vad ska ni göra osv?

Vi är alla 92or, vi hade väl tänkt festa men vi hade verkligen inte tänkt åka till en "fest ö". De blir endel ligga på stranden också.


   
SvaraCitera
Jeay_L

Jag kan förstå din mamma, jag tror inte mina föräldrar skulle släppa iväg min lillebror till Grekland, och ännu mindre släppa iväg mig då jag var 16... Tyvärr så har vi tjejer större risk att råka ut för skit


   
SvaraCitera

fenja:

Vi är alla 92or, vi hade väl tänkt festa men vi hade verkligen inte tänkt åka till en "fest ö". De blir endel ligga på stranden också.

Var glad för att du har en vettig mamma och stanna hemma och spela fia med knuff med henne i stället [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Unexpected:

Var glad för att du har en vettig mamma och stanna hemma och spela fia med knuff med henne i stället

Hon är ofta vettig, men jag vill att de ska hända saker i mitt liv (då menar jag inte att jag vill bli nerdrogad och våldtagen). Jag vill inte spendera hela sommaren hemma med alla tråkiga Halmstadbor. Dessutom finns det endel vett i mig också.


   
SvaraCitera

fenja:

Dessutom finns det endel vett i mig också.

Fyra fulla fjortisar på en turistort i grekland är inte vett, hur mogen du än tycker att du är.

Även om du inte vill sitta hemma och glo i sommar så finns det ganska många alternativ som antagligen är mycket bättre än att supa i grekland.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Unexpected:

Även om du inte vill sitta hemma och glo i sommar så finns det ganska många alternativ som antagligen är mycket bättre än att supa i grekland.

Jo, de finns de säkert, som vadå? (har redan varvat guitarhero)[wink]


   
SvaraCitera

fenja:

Jo, de finns de säkert, som vadå? (har redan varvat guitarhero)[wink]

Fan vet jag, åk och ät baguetter i paris eller något [zzz]


   
SvaraCitera

fenja:

Mina närmaste tjejkompisar (4st) har snackat om att åka iväg i sommar. Tre av tjejerna får åka, en tjej få inte och min mamma är mycket tveksam. Hur ska jag kunna övertala henne?

Håller med UNEXPECTED, du måst vara glad att du har en vettig mamma som tar hand om hennes dotter. Man känner sig besviken om sina föräldrar säger JA hela tiden [wink]


   
SvaraCitera

fenja:

De blir endel ligga på stranden också

Billigt det där lät.

Det finns ju festivaler i sverige/Danmark och så kan man ju åka till ett närmare land som exempel Polen (där jag även hört att man kommer in på puben fastän man är minderårig).
Grekland känns jävligt långt bort.


   
SvaraCitera

Jag var 16 på min första utomlandsresa med kompisarna utan föräldrar


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera