Aviseringar
Rensa alla

Övertala mig att bli rasist...


Ämnesstartare

hej, jag lägger ut detta betet till vem som helst som är rasist, jag bryr mig inte om du är en invandrare som hatar svennar eller som du är en svensk som hatar blattar..

jag vill höra riktiga argument om varför vissa raser är genetiskt underlägsna andra raser och INTE hur vida dom begår mer brott eller inte..
Det ska vara rent genetiska argument..

Jag vet i alla fall en anledning för afrikaner att vara rasistiska mot alla andra, det visar sig att alla som inte är afrikaner än ganska många procent neandertalare, JAPP, jag som skriver detta är ungefär 6% neandertalare, rasen som fick spö som fan av Homosapiens.
Neandertalarnas diet bestod nästan till 100% av kött, dom hade lite större hjärnor ( vilket egentligen inte har någon större effekt alls ) dom var kortare och hade större ben i kroppen.

Homosapiens var revolutionära, helt jävla överlägsna över neandertalarna.
Afrikaner är 100% Homosapiens (sapiens ) om dom inte har icke afrikanska föräldrar dåå..
Om man är genetiskt afrikan så är man mer homosapiens än oss andra..

Så om någon är rasist eller vet anledningar till att man ska vara rasist, så kommentera gärna.
Varför ska man vara rasist?


   
Citera

negrer är äckliga.


   
SvaraCitera

JoElite:

Varför ska man vara rasist?

För att det är det nya svart! [party]


   
SvaraCitera

JoElite:

JAPP, jag som skriver detta är ungefär 6% neandertalare, rasen som fick spö som fan av Homosapiens.

Du menar cro-magnon, om neanderthalare var/(är) homo sapiens eller någon avart från densamma råder det tvivel om.
Och nej, vi fick inte spö av cro-magnonerna, vi existerar fortfarande, i mer eller mindre blandad form.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Liebestraum:

Och nej, vi fick inte spö av cro-magnonerna, vi existerar fortfarande, i mer eller mindre blandad form.

Menar mer 100% neandertalare fick råspö, dom dog baa sådär..
Och homosapiens lever fortfarande, så jag tycker personligen att det finns mer logiska anledningar att vara rasistiska mot oss än afrikaner, men det e bara min åsikt 😛

HOppas någon riktig rasist kommenterar, hade varit intressant att höra om dom tänker igenom sin position eller om det bara e: ÅH en neger slog mig en gång, slutsats = alla negrer är korkade..
Baah.


   
SvaraCitera

[zzz]


   
SvaraCitera

JoElite:

Menar mer 100% neandertalare fick råspö, dom dog baa sådär..

Nej, det gjorde dem nog inte, att dem skulle ha konkurrerats ut av cro-magnoner är direkt absurt. Betänk att de "dummare/stagnerande" Neanderthalarna levde i europa och den närmare delen av asien/mellanöstern, som bekant har utvecklats till ett avancerat stadium medan de "rena" cro-magnonerna i princip fastnade i stamsamhällen med jägare/samlare.

Att Neanderthalarna var färre och inte förökade sig som råttor är enda anledningen till att vi blandades upp och "försvann".

JoElite:

Och homosapiens lever fortfarande, så jag tycker personligen att det finns mer logiska anledningar att vara rasistiska mot oss än afrikaner, men det e bara min åsikt 😛

Begriper inte riktigt vad du menar, har aldrig hört någon påstå att arten människa skulle vara utdöd.


   
SvaraCitera

JoElite:

ÅH en neger slog mig en gång, slutsats = alla negrer är korkade..
Baah.

åh har du läst dina trådar om islam eller?


   
SvaraCitera

100% dubbelmoral. grattis


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Liebestraum:

de "rena" cro-magnonerna i princip fastnade i stamsamhällen med jägare/samlare.

Fast vi har typ grisar och djur som man kan slakta och sedan ha mat för hela familjen i en vecka, så vi hade tid att tänka på andra saker än mat, medan i afrika måste man fånga mat hela tiden och har inte samma fördel med mat..
Vi har mer vatten också 😛
men rent genetiskt tycker jag dom är rätt överlägsna, men Kineser har juh störst hjärna av alla i världen också, såå...
Men ah du kanske har rätt.
Men vill ändå höra lite argument varför man ska vara rasist 🙂

Kakaoxo:

åh har du läst dina trådar om islam eller?

Muslim är ingen ras, islam är inte en människa, jag kan döma islam för vad den inspirerar folk att göra men jag kan inte döma alla mörkhyade för vad en mörkhyad har gjort.
jag hade kunnat basha islam hur mycket som helst och till och med starta en kampanj som går ut på att förinta islam med våld UTAN att ens ligga i närheten av att vara rasist...
Fast om du har läst mina trådar har jag också sagt att jag förstår att jag har sagt saker som kan ha verkat som att ja generaliserade muslimer för mycket, och jag har erkänt att jag gjorde fel 😛
MEn detta e lite off topic och sluta skriva om islam på alla mina trådar haha


   
SvaraCitera

JoElite:

Muslim är ingen ras,

har jag sagt det eller? du skrev att det var fånigt att dra alla över en kam.
tips: läs dina egna trådar.

JoElite:

Fast om du har läst mina trådar har jag också sagt att jag förstår att jag har sagt saker som kan ha verkat som att ja generaliserade muslimer för mycket, och jag har erkänt att jag gjorde fel 😛

är ej så insatt.

JoElite:

MEn detta e lite off topic och sluta skriva om islam på alla mina trådar haha

nej. min plan är att förstöra ditt umliv.


   
SvaraCitera

JoElite:

Muslim är ingen ras, islam är inte en människa, jag kan döma islam för vad den inspirerar folk att göra men jag kan inte döma alla mörkhyade för vad en mörkhyad har gjort.

Men du kan döma alla muslimer på grund av vad ett muslimskt nutcase har gjort? På vilket sätt är det annorlunda?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iosib:

negrer är äckliga.

Och den världssynen har du baserat på riktiga argument?
eller jävlas du bara :P?'
annars säg gärna varför negrer är genetiskt underlägsna..


   
SvaraCitera

dom har fina stövlar


   
SvaraCitera

JoElite:

Fast vi har typ grisar och djur som man kan slakta och sedan ha mat för hela familjen i en vecka, så vi hade tid att tänka på andra saker än mat, medan i afrika måste man fånga mat hela tiden och har inte samma fördel med mat..

Ja, djur som vi har tämjt och förädlat, vilket också var en möjlighet för de sydligare belägna.

JoElite:

Vi har mer vatten också 😛

Idag ja, men tvivlar på att så alltid varit fallet

JoElite:

men rent genetiskt tycker jag dom är rätt överlägsna, men Kineser har juh störst hjärna av alla i världen också, såå...

Hur det ligger till med den historiska genetiken hos bortre asiater är lite luddigt, så jag föredrar att inte placera dem varken som cro-magnon eller Neanderthalare (eller möjligen en överlevande variant av Homo Erectus)

JoElite:

Men vill ändå höra lite argument varför man ska vara rasist 🙂

Jag har inga sådana, tänkte mest påpeka att du inte har någon större koll


   
SvaraCitera