Aviseringar
Rensa alla

Övertala mig om att fulhet inte spelar någon roll..


Ämnesstartare

Eeeh, jaa.. jag är världens mest kräsna människa. Och jag hatar mig själv för det.

Jag har aldrig velat se mig själv med en ful människa och har aldrig ens tittat åt deras håll. Jaa. jag vet om att jag är dum i huvudet, hehe.. jag vill inte direkt va såhär.

Nu finns det en pojke. Vi har exakt samma intressen och jag tror inte jag kan hitta en snällare pojke. Jag tror att han är en sån som skulle klara av mig med mina problem också.. Men han är ful...

Få mig att inse att det inte spelar någon roll!! snälla 🙁


   
Citera
Ämnesstartare

Kan jag inte hjälpa dig med. Det får du väll försöka inse själv. [love]


   
SvaraCitera

Human:

Få mig att inse att det inte spelar någon roll!! snälla 🙁

Kanske blir bättre om du spenderar mer tid med honom... Annars vet jag inte riktigt.


   
SvaraCitera

Jag kan inte få dig att inse nånting..men jag kan ju säga att det är såå värt att ta kontakt med den där killen! För det har du inte gjort? Går han i din skola eller? Du verkar ha väldigt dåligt självförtroende, det är nog därför som du inte vill bli sedd med vad du kallar "fula" människor. Jag är säker på att det är så det ligger till. Men vet du vad? Den här killen kanske kan få dig på andra tankar[y]Jag tror det. Genom att spendera tid med honom kan du bli mer självsäker och du kommer kanske med tiden att sluta tycka att han är ful? Vem vet..när man lär känna en människa lär man ju sig de fina sidorna och då blir personens utseende automatiskt fint det också.


   
SvaraCitera

Som Fågelturken sade: Det spelar roll


   
SvaraCitera

Tänk vad fula barn ni skulle kunnat få.


   
SvaraCitera

Om det redan stör dig kommer det inte bli något. Dessutom verkar det vara så att han är mer intresserad av dig n du är av honom? I så fall är det bara fel..


   
SvaraCitera

jag är själv rätt ytlig och det förstör för mig, fundera på varför du är ytlig och på allt du förlorar på det. försök sen att se världen ur neutrala ögon, oavsett hur svårt det är och uppfostra dig själv till att skita i utseendet. för utseende spelar endast roll ifall man låter det spela roll.


   
SvaraCitera

*är djup*


   
SvaraCitera

trams:

*är djup*

smart trams


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anonyyym:

men jag kan ju säga att det är såå värt att ta kontakt med den där killen! För det har du inte gjort? Går han i din skola eller? Du verkar ha väldigt dåligt självförtroende,

mjo. vi pratar väl varje dag och skulle träffas nu i helgen men det kom något emellan. Jag har inte dåligt självförtroende, eller joo, eeh, lite kanske. Jag är nog bara mest osäker..


   
SvaraCitera

Det där är svårt att bota men du säger att han är en snäll kille - bli bra vän med honom istället - sedan så vet man aldrig om du börjar gilla honom mer eftersom att du liksom känner honom väl så ah, börja som vänner.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

saturn:

Om det redan stör dig kommer det inte bli något. Dessutom verkar det vara så att han är mer intresserad av dig n du är av honom? I så fall är det bara fel..

men då kommer jag ju aldrig hitta någon.. Och ja, han är nog mer intresserad tror jag. Men det beror väl på att jag är osäker och är rädd för karlek..

Hmm. kanske det som är problemet. att jag använder deras utseende som ett slags försvar.. kanske. hmm hmm hmm


   
SvaraCitera

vet inte vad man gör åt sådant. men den kommer ju begränsa dig helt sjukt mycket i allmänhet om du inte väljer att ignorera den.


   
SvaraCitera

vadå inte spelar någon roll klart det spelar roll. är man ful vill ju folk inte ens prata med en


   
SvaraCitera