Aviseringar
Rensa alla

Övertala sin föräldrar att få färga håret rosa?


Ämnesstartare

Jo alltså nu är det såhär att jag vill färga håret rosa
mer än något annat (I två år), just nu har jag brunt hår och det känns lixom inte som ''mitt hår'' det är inte min stil alls.Jag rent ut hatar det. Men nu har jag ju sån otur att mina föräldrar är strängt emot det, jag har pratat med dom flera gånger och dom säger bara nej och att det sliter på håret. Jag är medveten om att det sliter väldigt mycket på håret men jag tycker det är värt det, för jag vill verkligen verkligen färga håret rosa!

Jag fattar inte varfördet är väl inte mitt utseende dom ska bry sig om? Jag menar det är bara hår! Så någon som har lite tips eller något, så snälla säg det! [tard]


   
Citera

skit bara i dom töntarna och gör det själv. Vad ska de göra, släpa dig till duschen och tvätta ur hårblekningen med våld?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron lever:

skit bara i dom töntarna och gör det själv. Vad ska de göra, släpa dig till duschen och tvätta ur hårblekningen med våld?

Bra idé, kanske ska göra det ^^ ..


   
SvaraCitera

Respawn:

Bra idé, kanske ska göra det ^^ ..

Ja, gör det, jag hejar på dig!!
ner med alla dumma föräldrar!


   
SvaraCitera

Är ju i barndomen man speciellt ska få göra sånna saker. Då det är svårare i vuxenlivet med jobb osv ;<


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron lever:

Ja, gör det, jag hejar på dig!!
ner med alla dumma föräldrar!

Ja, Tack :3

Men en fråga hur ska jag kunna beställa/köpa färgen i smyg?
Det finns inte direkt några butiker eller någon i närheten där jag bor som säljer rosa hårfärg ^^


   
SvaraCitera

Respawn:

Men en fråga hur ska jag kunna beställa/köpa färgen i smyg?
Det finns inte direkt några butiker eller någon i närheten där jag bor som säljer rosa hårfärg ^^

åh, det blir svårt.
Men jag tror de beställer mot postförskott. Shock iaf. Då betalar du när du hämtar ut paketet. Välj SMS-avi, så du får sms där det står att paketet kommit. Då kommer inget hem till dig och du får själv hämta och betala färgen i någon kiosk!
Men glöm inte att du måste vara blond innan du kan färga håret rosa, om du är mörkare idag måste du bleka det tills det är blont.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ah, tack för tipsen!
^^ Hehe, nu blir det bara och beställa att sen färga håret hoss en kompis.. fast sen väntar förmodligen massa av datorförbud hemma, men det är iaf värt det! [y]


   
SvaraCitera

Respawn:

^^ Hehe, nu blir det bara och beställa att sen färga håret hoss en kompis.. fast sen väntar förmodligen massa av datorförbud hemma, men det är iaf värt det!

aah, men har du brunt hår måste du bleka hela håret, säkert 2-3 gånger innan du kan färga rosa. Du måste vänta minst en dag mellan varje hårblekning. Så du får övernatta hos din kompis ett tag!

Och trotsa ett datorförbud!!! De jävlarna ska lära sig att du gör vad du vill, inte följer deras dumma regler!!!


   
SvaraCitera

du måste TROTSAAA


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Respawn:

Jag fattar inte varfördet är väl inte mitt utseende dom ska bry sig om?

De skulle väl skämmas kanske. Föräldrar är knepiga.
Gör som du vill, men då måste du räkna med konsekvenserna också [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron lever:

du måste TROTSAAA

*Activates trots-power*
Yes sir! [y]


   
SvaraCitera

Det är ju nu du kan ha vilken frill som helst utan att behöva oroa dig för att det ska sabba jobbkarriären (vilket är väldigt tråkigt att speciella stilar kan göra, men så är det).

Jag piercade septum i höstas och min pappa sa att jag inte skulle få komma hem om jag gjorde det (han kanske inte var fullt seriös ehehe) och tryckte på om hur himla äckligt och fult det är. Mamma ville hellre att jag skulle tatuera mig ([tard] sitter hela livet...) än att ta septum.
Gjorde det i alla fall (är myndig) och de påpekade det bara någon gång efteråt. Jag tror ärligt talat att de tycker det ser bra ut för att vara piercing i ansiktet.

Så görgörgör!
Levlevlev!

Glöm inte att bleka innan bara.


   
SvaraCitera

Respawn:

*Activates trots-power*

YOU GO GIRL!!! [bigsmile][bigsmile]


   
SvaraCitera

Fixa det med en vän hos en vän. Betala för det själv. Skit i dina föräldrar.

NU ÄR DET VÄL REVOLUTION PÅ GÅNG?
JAG TYCKER ATT VÄNTAN BÖRJAR BLI LÅNG!


   
SvaraCitera