Aviseringar
Rensa alla

Överväger att gå med i SvP


Ämnesstartare

ofta du stavar korrekt o e serious du e ju alltid retarded i forumet

skumt e du hacked???


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

skumt e du hacked???

är skönt att använda korrekt språk ibland bara dårå?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

m3lis:

är skönt att använda korrekt språk ibland bara dårå?

va nyfiken ba


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

va nyfiken ba

oki men jag är ej hackad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

m3lis:

Varför du inte kan sätta en musikstil på en "ras".

Hip hopen kommer från soulen, soul är en musikstil som dom svarta lyssnade på i US of A. Att låtsas som att hip hopen inte är en musik som svarta uppfunnit är dumelidumt.

Lite som Naziskinsen som lyssnar på Jamaicansk musik, vill ni vara så jävla stolta över er skitkultur så kanske ni inte ska låna från andras?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aa, funderar oxo po d. såg att Kissie satt upp deras klistermärk1 i 1 film på jutubb o ble sug1 för hon e f1 smart o kind of min idol.[crazy][crazy][crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Trolololol


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

acadi:

Vi representerar folket.

Förutom att ingen tycker om er då?

Det är jäääääävligt farligt att säga att man "representerar folket". Det är något Mussolini och Franco gillade att göra te x.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

m3lis:

Varför du inte kan sätta en musikstil på en "ras".

Dock kan man säga att vissa "raser"(lol) har haft mer påverkan på hur olika stilar formats och utvecklats än vad andra "raser"(lol) haft.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Semi:

Lite som Naziskinsen som lyssnar på Jamaicansk musik, vill ni vara så jävla stolta över er skitkultur så kanske ni inte ska låna från andras?

Ras är inte kultur. Kultur kan skapas på nytt!

Rödingajäveln:

aa, funderar oxo po d. såg att Kissie satt upp deras klistermärk1 i 1 film på jutubb o ble sug1 för hon e f1 smart o kind of min idol.

Aa! Kissie är fett nice. Fast var typ denna låt som fick mig att tänka om:

KingGurka:

Trolololol


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Semi:

Hip hopen kommer från soulen, soul är en musikstil som dom svarta lyssnade på i US of A. Att låtsas som att hip hopen inte är en musik som svarta uppfunnit är dumelidumt.

Framförallt kommer ju hiphopen till stor del ur den svarta medborgarrättsrörelsen i USA, dvs. ur en militant antirasistisk vänsterrörelse. Högertomtar är ju iofs inte kända för sina historiekunskaper, men det blir ju ändå ganska bisarrt när de lyssnar på hiphop. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

m3lis:

Aa! Kissie är fett nice. Fast var typ denna låt som fick mig att tänka om:

[bigsmile]


   
SvaraCitera

Semi:

Förutom att ingen tycker om er då?

Hur många gillar kommunister?

Det stora nationalistiska parliamentariska alternativet är SD de har 340 000 väljare och fick 13% i skolvalet. De flesta människor anser att Sveriges invandringspolitik är galen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rödingajäveln:

Högertomtar är ju iofs inte kända för sina historiekunskaper, men det blir ju ändå ganska bisarrt när de lyssnar på hiphop. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

m3lis:

Fast var typ denna låt som fick mig att tänka om:

Åh fin låt, blir lite rasist när jag hör sånt[blush]


   
SvaraCitera