Aviseringar
Rensa alla

Övervåld.. Mot ett barn!??


Ämnesstartare

KÄNSLIGA TITTARE VARNAS

Som synes på klippet ovan blir en (9-åring?) ganska så misshandlad av en "ordnings"-vakt..


   
Citera
Ämnesstartare

Känns som att en nioåring har en minimal chans att göra skada på något sett.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: Nej

Hoppas han sparkas.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: Ja

Däremot är formuleringen "dunkade" överdriven. Han höll bara fast honom och sen råkade huvudet träffa marken när han försökte komma loss.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

obildade svin är tyvärr alltför vanligt förekommande inom yrken som ordningsvakt, polis osv =/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hårig:

Däremot är formuleringen "dunkade" överdriven. Han höll bara fast honom och sen råkade huvudet träffa marken när han försökte komma loss.

han gick tydligt in för sadistiskt övervåld


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag vet inte vad barnet gjort. Men om han bara uppför sig som folk så lär ingen skada honom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gamlefarbror Pastill:

han gick tydligt in för sadistiskt övervåld

Nej. Läser du vad den där chefen för Skånetrafiken sa inser du att det var lika mycket för ungens egen skull han höll fast honom, för att han t.ex inte skulle springa ut och bli påkörd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"Jag vet inte vad barnet gjort. Men om han bara uppför sig som folk så lär ingen skada honom."

4286-kill-yourself.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:
Jag vet inte vad barnet gjort. Men om han bara uppför sig som folk så lär ingen skada honom.

Barnet kanske uppförde sig som ett barn?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:
Jag vet inte vad barnet gjort. Men om han bara uppför sig som folk så lär ingen skada honom.

Han och en kompis plankade på tåget.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zodd:

Barnet kanske uppförde sig som ett barn?

Och barnets lagbrott fick som konsekvens att någon höll fast honom. Förhoppningsvis lär han sig nånting.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Och barnets lagbrott fick som konsekvens att någon höll fast honom. Förhoppningsvis lär han sig nånting.

Han lär sig antagligen att inte lita på säkerhetsvakter.. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

" Men om han bara uppför sig som folk så lär ingen skada honom."


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hårig:

Nej. Läser du vad den där chefen för Skånetrafiken sa inser du att det var lika mycket för ungens egen skull han höll fast honom, för att han t.ex inte skulle springa ut och bli påkörd.

lol.


   
SvaraCitera