Aviseringar
Rensa alla

Överviktig nolla.


Ninjah
Ämnesstartare

Hejsan!
Jag är en SUPER lat 13 åring som vill ha hjälp med att gå ner i vikt (15-20kg) på ungefär 2 månader.
Jag är ca. 1.57cm lång och väger ungefär 74kg. 
Jag skäms väldigt mycket över min vikt, alla i min klass är, ja.. Hur ska man säga? Välformade? Underviktiga? 
Jag går inte på någon aktivitet på fritiden, jag letar fortfarande efter någon som passar mig..
Tips på hur en lat 13 årig tjej kan gå ner i vikt?


   
Citera
Ämnesetiketter
reben

är du frisk o kry


   
SvaraCitera

Dra ned på godiset och rör på dig lite mer bara. Barn ska ej banta.


   
SvaraCitera

Ut och rör på dig någon timme om dagen, brukar funka för majoriteten samt sluta/dra ned på skitmat och chips...


   
SvaraCitera

inte överviktig, inte underviktig utan jätteviktig

men ja, det ovanstående skrivit


   
SvaraCitera
höna

Prata med din familj å bestäm att ni ska äta lite nyttigare middagar och så? Hitta en polare å börja någon aktivitet eller försöl bara röra dig mer. Gå promenader, trappa ist för rulltrappa osv! Skippa godis å snabbmat


   
SvaraCitera

men ja, det ovanstående skrivit


   
SvaraCitera

isola:
Dra ned på godiset och rör på dig lite mer bara. Barn ska ej banta.

håller med dig där. Ät nyttigt & ut och spring, du får välja om du vill sitta hemma & vara fet eller om du ska ta tag i din vikt. Finns inget lätt sätt att gå ner för folk som är lata 


   
SvaraCitera

När jag var tolvårig tjockis lirade jag pingis/fotboll och levde bara på pizzasallad. Blev tunn som en sticka efter ett år, dock var det omedveten bantning.


   
SvaraCitera

du är ingen nolla bara för att du är överviktig.


   
SvaraCitera

Embracea ditt fett istället!!!!!!


   
SvaraCitera

gå me i kampsport


   
SvaraCitera

Skit i typ godis och annan onödig skit, man behöver det egentligen inte, har inte köpt godis på lääänge nu och jag saknar det inte alls. Gå till skolan istället för att ta bussen, det är ju dessutom gött som fan att promenera på morgonen så det är skönare.


   
SvaraCitera

dazed: man behöver det egentligen inte, har inte köpt godis på lääänge nu och jag saknar det inte alls.

instämmer 


   
SvaraCitera

ooaooetsraoouevuooae:

instämmer 

Ja fyfan vad man har spenderat onödiga pengar där genom åren bara för att sitta på sofflocket och snaska i sig som någon jävla kärring framför Go'Kväll.


   
SvaraCitera