Aviseringar
Rensa alla

överviktiga


Tickstart:
their body, their choice

Their lose 


   
SvaraCitera

handendärnissen:

ofta inget val, ser föräldrar som matar barnen som bara den utan att tänka på att dom troligtvis kommer ha problem med detta resten av livet

Barnen kan säga ifrån 


   
SvaraCitera

Varför skulle jag bry mig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Thé King:
Jag tycker att överviktiga är äckliga och dom orkar inget och dom har ingen respekt för andra tex en tjej på 120 kommer fram till mig på krogen asså NEJ jag är vältränad och snygg och hon vet att dom flesta tycker det är mer sexigt med smala och tränade människor dom säger det beror på kraftig benstomme nej det är för att du sitter på din feta röv hela dan o äter träna hårt och ät rätt säg inte att man ska acceptera dig för den du är för dom flesta tycker du är äcklig om du e fet 

den kommentaren var väldigt dålig, som fler skrivit kan de bero på sjukdom, man kan tröstäta istället för att ta droger när man mår dåligt osv så tracka inte ner med de snacket för en dag möter du en överviktig som väljer att slå sönder dig pågrund av de du säger, sen var de respektlöst mot någon som läser de och har dessa problem, tänk på va du skriver nästa gång 


   
SvaraCitera

Tickstart:

Galen hatar du fetton eller +_+

nope men har speciella åsikter inom ämnet så alla misstolkar att jag hatar fetton 


   
SvaraCitera

handendärnissen:

den kommentaren var väldigt dålig, som fler skrivit kan de bero på sjukdom, man kan tröstäta istället för att ta droger när man mår dåligt osv så tracka inte ner med de snacket för en dag möter du en överviktig som väljer att slå sönder dig pågrund av de du säger, sen var de respektlöst mot någon som läser de och har dessa problem, tänk på va du skriver nästa gång 

HAHAHAHA ska den slå mig jag hat tränat mma i 5 år och har alltid butterfly och jag är 110 kg muskler har man sjukdom är det ok att va fet det är inte ok att tröstäta 


   
SvaraCitera

Thé King:

HAHAHAHA ska den slå mig jag har tränat mma i 5 år och har alltid butterfly och jag är 110 kg muskler har man sjukdom är det ok att va fet det är inte ok att tröstäta 


   
SvaraCitera

Thé King:

HAHAHAHA ska den slå mig jag hat tränat mma i 5 år och har alltid butterfly och jag är 110 kg muskler har man sjukdom är det ok att va fet det är inte ok att tröstäta 

tuffingeN^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Thé King:

HAHAHAHA ska den slå mig jag hat tränat mma i 5 år och har alltid butterfly och jag är 110 kg muskler har man sjukdom är det ok att va fet det är inte ok att tröstäta 

underskatta inte folk för att dom är tjocka du kan allt få råstryk, tro inte att dina 110 kilo kommer hjälpa dig jämt i alla situationer, du vet inte vad personen du trackar ner har, finns överviktiga med massa muskler också 


   
SvaraCitera

Ruttenfisk:

tuffingeN^

Jasså jag tycker inte jag är speciellt tuff eller cool tycker inte jag är töntig heller 


   
SvaraCitera

handendärnissen:

underskatta inte folk för att dom är tjocka du kan allt få råstryk, tro inte att dina 110 kilo kommer hjälpa dig jämt i alla situationer, du vet inte vad personen du trackar ner har, finns överviktiga med massa muskler också 

Jag har slagits väldigt mkt i mina dar jag har fått smällar men aldrig stryk och jag har oftast nåra polare med mig 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Thé King:

Jag har slagits väldigt mkt i mina dar jag har fått smällar men aldrig stryk och jag har oftast nåra polare med mig 

men wow va cool


   
SvaraCitera

Axelinaaas:

nope men har speciella åsikter inom ämnet så alla misstolkar att jag hatar fetton 

go on :3 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

handendärnissen:

men wow va cool

Thé King:

Jag har slagits väldigt mkt i mina dar jag har fått smällar men aldrig stryk och jag har oftast nåra polare med mig 

eftersom du inte gillar polisen så vet ja ju varför nu. folk som slåss är inte så populära av dom


   
SvaraCitera

handendärnissen:

men wow va cool

Jaså tack va gullig du är men jag tycker inte jag är speciellt cool


   
SvaraCitera