Det har nu gått 3 månader och jag har fortfarande inte fått något besked. Och jag kanske vet varför... Kanske för att jag har ADHD. Men ärligt talat, jag brukar aldrig tänka på det och ingen som jag känner har någonsin ens märkt det. Tvärtom, folk säger att jag är för lugn och snäll o.0
Iaf, jag klurade ut att jag förmodligen behöver skicka in ett läkarintyg. Alltså, hur kränkandes är inte det? Fick googla fram svaret. Så drygt, varför ska man också behöva vänta längre än vad andra ha behövt göra? Dessutom stod det inte att man skulle skicka med ett intyg ifall man hade adhd.. Men kunde inte transportstyrelsen kontakta mig isåfall!!!?????? Jag som varje dag i 3 månader väntat på att få mitt besked hemskickat...
Vad ska jag göra nu? Har kontaktat transportstyrelsen via e-mail och ska ringa dom imorgon. Känner mig sjukt kränkt och tycker att den lagen är så kränkande och onödig, vanliga människor kan också vara farliga i trafiken men behöver inte skicka läkarintyg...
![[cry]](/img/smilies/cry.gif)
![[sad]](/img/smilies/sad.gif)
![[shake]](/img/smilies/shake.gif)
Kommer jag få vänta lika länge nu efter jag skickar läkarintyget? Seriöst, jag har redan betalt allt o sånt och läste nyss om en som hade samma problem som fick vänta i 6 månader tills hon fick sitt tillstånd. Finns det inget sätt att få den fortare? Jag som hade planerat att få den redan i Maj eller Juni så att jag kan börja övningsköra under sommarlovet, sen börjar jag gymnasiet och har massa plugg (NV - Naturvetenskap). -.-
Hjälp tack? Många frågor... Sorry for that ^^