Aviseringar
Rensa alla

Offentlig amning


Ämnesstartare

Tickstart:

Vill inte se folk knulla offentligt, vill inte se folk suga bröst offentligt.

Nu sexualiserade du brösten! I detta fall kan man inte göra det. Tycker jag.
Skillnad om jag drar fram bröstet för att min pojkvän ska få pilla och nafsa än om jag tar fram det för att mata mitt barn.


   
SvaraCitera
Exner

isola:

säkert

Om jag drar fram slak penis i syfte att urinera är det mycket avsexualiserat och bör vara OK.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Exner:

Om jag drar fram slak penis i syfte att urinera är det mycket avsexualiserat och bör vara OK.

Du kan inte jämföra en vuxen människas behov att urinera med ett litet barns behov av att få mat. Sen har jag heller aldrig varit med om att det sprutat urin vid amning.
Känner du att du måste kissa lika akut som ett barn behöver mat så finns det vuxenblöjor att tillgå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

Vill inte se folk knulla offentligt, vill inte se folk suga bröst offentligt.

Det finns skitmycket saker jag inte vill se offentligt, det betyder inte att jag tycker att dessa saker inte är okej.


   
SvaraCitera
Exner

isola:

Du kan inte jämföra en vuxen människas behov att urinera med ett litet barns behov av att få mat.

Varför inte?

isola:

Sen har jag heller aldrig varit med om att det sprutat urin vid amning.

Har aldrig varit med om att det sprutar bröstmjölk ur penis vid urinering.

isola:

Känner du att du måste kissa lika akut som ett barn behöver mat så finns det vuxenblöjor att tillgå.

Behov som behov.Känner de att skrikandet är för mycket och det är akut, så finns det gagballs i barnstorlek att tillgå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Exner:

Varför inte?

Du vill alltså jämföra dig med ett spädbarn?
Men du får, med vuxenblöjor så får du kissa hur mycket du vill.


   
SvaraCitera
Exner

isola:

Du vill alltså jämföra dig med ett spädbarn?

Du jämförde mig vid ett spädbarn i ditt första svar. Skyll inte i från dig.
För att besvara fråga: vi är alla offer under våra drifter, men spädbarnen försöker inte att dölja det.

isola:

Men du får, med vuxenblöjor så får du kissa hur mycket du vill.

Varför vill du förvägra mig njutningen i att skvätta i det fria?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Skillnad om jag drar fram bröstet för att min pojkvän ska få pilla och nafsa än om jag tar fram det för att mata mitt barn.

har du pojkvän? [blush][blush]
men tycker ändå att det är skabbigt, gillar ju bröst osv, men folk som ammar sina barn på uteserveringar är sällan folk man vill se brösten på från första början :s


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Nej, gå in på en toalett/i ett hörn/dyl (Du röstade på detta alternativ)

Egentligen /care men fittorna behöver väl inte gå upp på en jävla scen liksom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Det är ok om man skyler sig lite

med lite menar jag såpass mycket så ingen annan behöver se.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

men tycker ändå att det är skabbigt, gillar ju bröst osv, men folk som ammar sina barn på uteserveringar är sällan folk man vill se brösten på från första början :s

du är verkligen brun inne [sad]

Exner:

Du jämförde mig vid ett spädbarn i ditt första svar. Sky

För att du skulle förstå hur befängt det var.

Exner:

För att besvara fråga: vi är alla offer under våra drifter, men spädbarnen försöker inte att dölja det.

De kan inte dölja det. Det finns inte inom ett spädbarns kunnande att hålla sig tills man kommer hem, eller att förstå att den ska få mat senare.

Exner:

Varför vill du förvägra mig njtuningen i att skvätta i det fria?

För att du blir inte sjuk av att inte göra det.
Det känns inte heller annorlunda för barnet att bli matad hemma. Om du sitter på en uteservering och ser en mamma som ammar sitt barn, ger det dig rätten att kissa på marken då?
Om du ser ett barn som sitter i sin vagn, ger det dig då rätten att sätta dig i någons rollator? Osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Om du ser ett barn som sitter i sin vagn, ger det dig då rätten att sätta dig i någons rollator? Osv.

[shake][bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Ha utpumpad mjölk i flaska i väskan (Du röstade på detta alternativ)

Är väl det smidigaste.

Hade jag dessutom föredragit istället för att fläka upp mina boobs så alla på samma gata kan se dem.


   
SvaraCitera

isola:

Det är ok om man skyler sig lite (Du röstade på detta alternativ)

det är helt naturligt såklart men finns det en bättre plats behöver man faktiskt inte sitta mitt i ett matställe.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

du är verkligen brun inne

dusådumotmey!!! [blush][sad]


   
SvaraCitera