Aviseringar
Rensa alla

Offentliga toaletter


Ämnesstartare

Är det bara jag som hatar att gå på offentliga toaletter?

Det obehagliga ligger förutom att offentliga toaletter ofta är skabbiga som fan även i alla oljud man måste göra. För det första så är toaletterna ofta höga och den vertikala dropp som bajskorven gör från att den lämnar arslet tills den träffar ytan är ofantligt lång vilket resulterar i ett våldsamt plaskande. Detta går givetvis att förhindra genom att preparera toaletten med papper innan så att ljudet och plasket dämpas. Sen när du sitter där och gjort ditt och ska till att dra ut lite toalettpapper ur hållaren låter den alltid så in i helvete mycket, gnisslar något fruktansvärt.

Det är ofta kass ljudisolering. Alla som står utanför hör ljudet från hållaren och tänker
"jaha, där drar nån ut lite toapapper och torkar sig i arslet"
Jag får alltid en sån lust att helt sonika sparka sönder hela jävla hållaren!

Jag sitter alltid och finlirar med toapappershållaren för att orosmomentet ska gå så ljudlöst till som möjligt.

Någon annan som upplever samma problem? Någon som vill dela med sig av nån pinsamhet med anknytning till tråden?[y]

Puss


   
Citera

Du verkar ha tänkt länge och noggrant på det här.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fejlarn:

Du verkar ha tänkt länge och noggrant på det här.

Nja, inte så fasligt mycket, men tillräckligt för att orka göra en tråd om det iaf[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är bara tacksam för att de finns, då det antagligen är kris.
Vill inte explodera. [smile]

Fyller ju främst en funktion.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Piss bara, who cares about you ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hatar att duscha på andra ställen än hemma:S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Keep0nDreaming:

who cares about you ?

Skit ner dig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hell_man:

Skit ner dig

ska skita ner din toalett h3h3h3h3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hell_man:

offentliga toaletter ofta är skabbiga som fan

Därför jag inte besöker dom om jag inte absolut måste [bigcheers]

Hell_man:

den vertikala dropp som bajskorven gör från att den lämnar arslet tills den träffar ytan är ofantligt lång vilket resulterar i ett våldsamt plaskande.

HAHAHAHAHAAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHA!!! [bigcheers]
Stanken som en del lämnar kvar till nästa besökare är ju också rätt illa!


   
SvaraCitera

Man får lägga en massa papper på sitsen om man ska gå där... och det är ju slöseri. Hatar att behöva gå på offentliga toaletter, speciellt när man måste betala också, när folk kunde ha låst dörren istället.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Beror på vad dedet är för offentliga toaletter. Skolans toaletter är inte speciellt najsa, men i mataffärer och bibliotek och sådär har de alltid varit hyfsat fräscha.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hell_man:

Är det bara jag som hatar att gå på offentliga toaletter?

Nä, jag hatar det också. Går bara på dom om jag håller på att kissa på mig, så dära att man inte kan hålla sig längre. Bajsat på en offentlig toalett har jag däremot aldrig gjort.


   
SvaraCitera
Hando

Bajsar aldrig på offentliga toaletter [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Älskar det, brukar gå till dom på min fritid bara för det är så roligt[smile]


   
SvaraCitera