Aviseringar
Rensa alla

Officiella fototråden


IMG_20190608_134732_542.jpg

Jag kan inte bestämma mig men det kommer snart en finare bild på fen som profilbild. Havet är djupt..älskar färgerna och det är inte i havet. Bara en spegel.


   
SvaraCitera

20190613_204742.jpg

Jag minns när vi lekte vinkgömme och jag tröttnade på leken, började med och fota. Tycker inte om barnhemmet, när de lekte kurra gömma. Men känslan är fin.


   
SvaraCitera
Listus

4443F9E1-CBA2-40B1-A669-DB1CFC60222C.jpe
En bra dag för 2 år sen typ lol 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

IMG_20190614_020125.jpg

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DSC-0273-3.jpg

Ett foto ut över Mälaren. 

Tagen idag efter nattens bravader. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FB_IMG_1560603855891.jpg

Nu kommer alla Norge-bilder i mina Facebookminnen var och varannan dag Gråterdetta var en av dom bästa bilderna jag tog. Ironiskt nog när jag lämnar lofoten GråterHjärta

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:
FB_IMG_1560603855891.jpg

Väldigt fin bild! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asstriid:

Väldigt fin bild! 

Tack, är inte svårt att ta fina bilder på fina ställen som större delen av Nordnorge är Glad

Hjärta


   
SvaraCitera

Storchen84:

Tack, är inte svårt att ta fina bilder på fina ställen som större delen av Nordnorge är Glad

Hjärta

Jag tyckte lofoten var världens svåraste ställe att fota men sedan var det världens svåraste disiga ljus. Det kanske inte var disigt, jag kan inte beskriva vad för skumt ljus det var. Det blev inget dramatiskt utan det såg bara ludder ut. Du hade tur. Hoppas du besökte dockmuseumet i Å och hoppade från bergsväggen. Tror det kunde finnas nån snygg kille där, hade gärna velat gå upp dit bara för det.


   
SvaraCitera

Synd, inget övergivet hus. Jag kunde höra barn Ledsen

IMG_20190615_190650_653.jpg20190615_142936.jpg


   
SvaraCitera

Gammelmorfars gamla kamera 

2019-07-08%2010.09.02%201.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I bakgrunden skymtar ön Blå Jungfrun (som är en ö som ligger ute i Kalmarsund mellan norra Öland och Oskarshamn) som är häxornas hemvist och dit de återvänder varje påsk för att fira häxsabbat. Blink

stoner-001.jpg

En närbild på häxornas paradis - Blå Jungfrun. Bilen tagen från norra Öland.

stoner-002.jpg


   
SvaraCitera

En av mina första bilder tagna med min Hasselblad kamera 

Hasselblad-500CM-A12.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wildcat: En av mina första bilder tagna med min Hasselblad kamera

Jag blir ju klart impad över att du har en - HASSELBLAD! Jag förstår att det är en "filmbladare" och inte en "digitalbladare". Har du haft den länge och vad fick de ge för den? Nyare bladare i den högre skalan ligger väl en bit över 100K kronor i inköpspris.

När du tar s/v bilder - använder du s/v film eller kör du färgfilm som du sedan bildbehandlar så de blir s/v?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Malin Quick från "boogie-rockbandet" Rydell & Quick från deras konsert på Strand Hotell i Borgholm.

stoner-003.jpg


   
SvaraCitera