Aviseringar
Rensa alla

Officiella Julafton-tråden


Ämnesstartare

jävla kommunist! :@, ska skapa en imån så d så


   
SvaraCitera

Zerafina:
Min mamma kokade typ 53 liter kola ovh jag fick sitta i en timme och slå in alla kolorna 🙁

haha åh, ska också slå in kola sen Gråter


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

Har precis griljerat skinka och rullat köttbullar! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

random retard:

haha åh, ska också slå in kola sen Gråter

Lycka till haha! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vi har en chilitomten (innebär att någon har på sig en chilihatt) ist för en vanlig jultomte hemma hos mamma. Är lite kul Mycket glad Dock så har vi bara kört på det sen 1år tidigare.

Ska fira både hos mamma och pappa, vet dock inte hur länge jag ska vara hos varje förälder, man känner sig så elak när man bara går ifrån den ena Gråter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

476227b4-6d3f-4942-abc0-2353f5335d61.jpg

😀


   
SvaraCitera

God jul och puss på er alla! Mycket glad


   
SvaraCitera
höna

IMG_20131223_215124_0.jpgLliten del av min julgran!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

God jul. Klockan är efter tolv och nu ska jag inte svära på 24 timmar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Och grattis till Jesus! Låt oss inte glömma bort att denna högtid trots allt är ett firande av vår frälsare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

God Jul!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

god jul!!


   
SvaraCitera

Just nu, efter 1 timme och 25 minuter utav julafton har jag försökt tända eld på en brasa, druckit en öl och rökt två cigg. Senare åker jag ut till landet för att hälsa på min syster, sen blir det hem till mor och far för att käka god jävla julskinka, dela ut paket och trivas.

Sen blir det tebaks till Babylon där jag träffar upp time och en kompis till för att färdas till krogen. Där blir jag förhoppningsvis inte för full då det blir fullt schema på juldagen.


   
SvaraCitera

MVH

Tycker att det är väldigt viktigt att inte supa inför småbarn på julafton, då det faktiskt är deras högtid. Tindrande ögon vill man ha!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pengar Hjärta


   
SvaraCitera