Aviseringar
Rensa alla

Officiella rump/bröst-tråden!


Ämnesstartare

passaro:

Blir galen på er.[mad]

Vi älskar dig. [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det är så jävla tråkigt med samlingstrådar till allt. kan ni inte bara banna vhfaj?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iosib:

det är så jävla tråkigt med samlingstrådar till allt. kan ni inte bara banna vhfaj?

Fast på detta viset får vi ju se honom lida lite först.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Supply and Demand:

Fast på detta viset får vi ju se honom lida lite först.

ärligt talat så irriteras jag mer av samlingstrådar än hans spammande, så det skulle inte vara till särskilt stor glädje för mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iosib:

ärligt talat så irriteras jag mer av samlingstrådar än hans spammande, så det skulle inte vara till särskilt stor glädje för mig.

[n]
själv ser jag inget problem med dessa trådar när de gör att man slipper hundra likadana trådar, av samma användare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Supply and Demand:

själv ser jag inget problem med dessa trådar när de gör att man slipper hundra likadana trådar, av samma användare

fast det sköna med samlingstrådarna försvinner när även personer som inte spammar och som vill diskutera seriösa och/eller roliga ämnen förpassas till dessa utmarker där de knappt uppmärksammas.

och just det, här är två rumpor:

Image


   
SvaraCitera

vhfaj:

Fy fan vad dåligt.

vhfaj:

Det här var riktigt ruttet. [n]

Maktmissbruk. :[


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tycker ni är taskiga mot vhfaj


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Supply and Demand:

själv ser jag inget problem med dessa trådar när de gör att man slipper hundra likadana trådar, av samma användare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sluta säg att jag skapar 100 likadana trådar för det gör jag fanimej inte. Ni kan tydligen inte se skillnad på olika rumpor eller när samma bakdel förekommer i olika sammanhang. Att ni definierar det som spam på ett klotterforum kan man antingen skratta eller gråta åt.

Tydligen får man ha trådar som "jag har inget att göra, kan ni ge mig tips" eller "vad ska jag äta ikväll" eller "hur stor kuk har ni"? Det är helt OK, förmodligen för att det är socialt accepterat på detta forum.

Återigen är det den förbannade hive mind som ställer till det. Folk här kan ju inte stå upp för sina egna uppfattningar och intressen utan dras till andra så att man blir en i gruppen.

Felet med samlingstrådar är att det saknas fokus. Hade man kunnat skapa en poll i ett svar hade jag knappt haft något emot detta, men nu går ju inte det.

Återigen, ruttet gjort av moderatorerna (för jag anar att ni har pratat ihop er om detta).


   
SvaraCitera

vhfaj:

Är inget direkt fan av dina trådar, men måste säga att jag håller med dig till fullo.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Well, de lär ju inte ändra på sig, så jag fortsätter här:

Denna rumpa har varit med förr, men då var det om den var realistisk eller ej. Denna gång vill jag bara höra hur ni dömer den:

STORLEK
Image

FASTHET

Den ser ju mindre ut på videon eftersom det beror på olika ljussättningar och skuggor i olika rum. Det är bilden som gäller när ni ska bedöma storleken.

Jag vill ha polls... [cry]


   
SvaraCitera

vhfaj:

Lite slapp kanske (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Proteus:

Lite slapp kanske (Du röstade på detta alternativ)

Hahaha, smart gjort! [bigsmile]

Storleken då?

Lite slapp alltså... får inte en rumpa dallra till utan att vara slapp? Jag ifrågasätter inte din åsikt (viktigt att understryka det har jag lärt mig) utan vill endast veta hur du tänker.


   
SvaraCitera

vhfaj:

Storleken då?

Storleken är det inget fel på.

vhfaj:

Lite slapp alltså... får inte en rumpa dallra till utan att vara slapp? Jag ifrågasätter inte din åsikt (viktigt att understryka det har jag lärt mig) utan vill endast veta hur du tänker.

Haha, jag försökte bara vara lite kritisk.


   
SvaraCitera