Aviseringar
Rensa alla

Officiella tråden för extrapriser, rabatter och reor


Ämnesstartare

Här tipsar vi varandra om extrapriser, rabatter och reor vi har sett eller fått nys om. Kanon för oss som är studenter, sparar pengar eller bara är snåla! Det kan vara allt från mat, kläder, möbler, djurleksaker och annat skoj - allt!

sale-rea-600x419.jpeg


   
Citera
Ämnesstartare

Jävla bra tråd! Har ett tips såhär på rak arm, om ni ska till Norge (Østfold, Vestfold och Oslo främst) så tanka på förmiddagarna på måndagar - upp emot 3-4kr/litern billigare jämfört med fredagar, vettefan varför de har sådant system men men! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

När jag handlar på internet brukar jag googla affären + rabattkod för att oftast hitta minst 10% och liknande. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kunde du inte skriva den här tråden i pm till Time istället? Finns inget diksussinon underlag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vet att Coop har extrapris på frysta hallon, för er som gillar att göra smoothies! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:
Vet att Coop har extrapris på frysta hallon, för er som gillar att göra smoothies! 

bara för att du jobbar dääääääär, hade du tipsat om d gällde ICA, vavavava?? Icke!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

bara för att du jobbar dääääääär, hade du tipsat om d gällde ICA, vavavava?? Icke!

Lätt! Älskar Ica och handlar typ allt där !!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

koden 1304 på hm.com har funkat för att dra bort 50 kr i hundra år känns det som. den är en nära vän. 


   
SvaraCitera

Veckans prisbomb på Hemköp sill i småglas 5 kr/st (Garant).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

My dreams are her:
Veckans prisbomb på Hemköp sill i småglas 5 kr/st (Garant).

Ica supermarket har också sill för fem spänn har jag för mig!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

Ica supermarket har också sill för fem spänn har jag för mig!

så ska d låta! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

så ska d låta! 

Har inte vi haft den här konversationen förut ? Erkände ju att jag alltid har varit en person som valt Ica före coop, trots att jag fick jobb där. Men det kanske är för att jag bodde bredvid ett ICA under hela min uppväxt, sen är det billigare på ica men coop har bättre extrapriser och återbäringssystem. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints: Har inte vi haft den här konversationen förut ?

haha, ingen aning. möjligt. Galen

shit vad serious business d blev Rodnar 


   
SvaraCitera

Fingerprints: återbäringssystem

Läste att de skulle ta bort återbäring pga att de kostade för mycket.

Hittade också en källa http://www.dn.se/ekonomi/coop-slopar-aterbaringen/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: shit vad serious business d blev

Hahaha nej, det var inte alls menat som jätteseriöst mer förklarande och deja vu. Det blir inte blodigt allvar så fort man inte använder sig utav smilies vettu!


   
SvaraCitera