Aviseringar
Rensa alla

Officiella Xbox 360 Tråden


JLegendary:

Lät som en bra idé. Blir helgen bra tro?!

om vi hinner få ihop lite vettigt folk så funkar det utmärkt för min del.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rivethead:

om vi hinner få ihop lite vettigt folk så funkar det utmärkt för min del.

Kanon, jag slänger upp en tråd direkt vafan:)!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag spelade när samsung sponsrade halo 3 turneringen, det gick grymt bra[bigsmile]


   
SvaraCitera

Protip: Mirror's Edge @ game.se för 299:- ( http://game.se/acatalog/Mirror_s_Edge_360_Xbox_360.html)

använd rabattkoden "xmas50kr" i kassan, så får ni det för 249:- inkl frakt.


   
SvaraCitera

Spelar halo3 och left 4dead.
Nån som har lust att spela ? gamertag selene92


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FPS på Xbox? Lägg ner! [sad]


   
SvaraCitera

Själv har man precis köpt xbox 360, funderar på att köpa ratt till det, trådlös. något att satsa på eller?
sen gärna tips på några goa spel ^^ [y][y]


   
SvaraCitera

Tjena, har en fråga...

Jag skaffade mig ett sånt där paket med spel tillhörande: GoW 1-2 och Mirror's Edge. Detta gjorde jag för bara ett par veckor sedan.

Redan från början när jag skulle spela live så har inte jag kunnat snacka med mina lagspelare i GoW 2 genom micken som följde med. Däremot verkar andra kunna höra mig för när jag testade att fråga en sak så dök en sån där pratbubbla upp hos nån annan direkt efter, som att han svarade.

Jag har checkat så att micken är på och volymen på högsta men jag hör fortfarande inte andra.

Däremot verkar det funka till Soul Calibur 4, men där har jag bara kunnat snacka med två andra svenskar som redan är min kontakt, inte med andra. Och innan jag blev vän med en av dem så kunde inte jag höra han.

I privatchat eller vad det heter har jag kunnat snacka med en av mina vänner (som också är i Sverige) men då sa han att jag hördes väldigt dåligt hos han (jag kunde höra han ganska bra men ljudet försvann ibland).

Jag har checkat varje gång att jag inte har någon chat uppe med någon när jag testat i spel och sånt och det har aldrig varit något uppe när jag försökt.

Tror ni min mick/hörlur är paj eller måste man "aktivera" nåt för att kunna snacka med andra som inte är mina kontakter? [confused]


   
SvaraCitera

Någon som vill lira horde eller matchmaking i Gears of War 2?

Adda mig isåfall...

Gamertag: nikals


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mitt konto är blockat imot gold, så aldrig mer live för mig [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vilketnamn:

Redan från början när jag skulle spela live så har inte jag kunnat snacka med mina lagspelare i GoW 2 genom micken som följde med.

det är en inställning på "family settings" som gör att man bara kan prata med folk på ens friendlist. Du måste gå in i menyerna och stänga av det.


   
SvaraCitera

oh my god, tack för att du sa det, jag har besvärats av det där ända sen början! Tack!

(även om du inte har kvar ditt konto och förmodligen inte läser detta [crazy])


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera