Aviseringar
Rensa alla

Oförberedd för prov = Skolka -> DÅLIGT SAMVETE!


Ämnesstartare

Har ett svårt prov imorgon, började plugga för 30 minuter sen - Kan _ingenting_

Vad i helvete ska jag göra? Blir jättebesviken på mig själv om jag får under G.

Jag går andra ring och tänkte att om jag ska vara "sjuk" imorgon och på torsdag (Är ledig på fredag) så får jag mycket frånvaro, men då har jag iaf giltig frånvaro.

Alla mina klasskamrater kommer att smsa och ha sig och fråga vars fan jag håller hus och då måste jag ju dra till med en jävligt bra ursäkt. Jag kan inte vara förkyld, och magsjuka känns lite väl dramatiskt.. Tips på någon bra sjukdom jag kan säga? Någon enkel förståss.

SERIÖST! Mår sämst, kan någon skjuta mig!

ENDAST SERIÖSA SVAR, garrrrrrrrrhhh![mad]


   
Citera
Hando

Skyll på migrän


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hando:

Skyll på migrän

Har aldrig haft migrän, vet inte ens vad migrän är. HJÄL!P


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lunginflammation ... bara för att det är enkelt att fixa


   
SvaraCitera
Hando

tygskor:

Har aldrig haft migrän

Hade inte jag heller, tills november förra året

tygskor:

vet inte ens vad migrän är

"Migrän är en kronisk huvudvärkssjukdom som kännetecknas av mycket smärtsam pulserande huvudvärk som förvärras av ansträngning"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hando:

Hade inte jag heller, tills november förra året

Haha?

VAD ÄR DEN BÄSTA ANLEDNINGEN TILL VARFÖR MAN ÄR SJUK?


   
SvaraCitera
Hando

tygskor:

Haha?

[cool]


   
SvaraCitera

Säg att du är hos kuratorn eller barnmorskan, det kan dom inte kolla upp eftersom att båda har tystnadsplikt. Eller så skriver du alla svar i händerna/handlederna/under skorna, what ever, och gör provet. [smile]


   
SvaraCitera

tygskor:

VAD ÄR DEN BÄSTA ANLEDNINGEN TILL VARFÖR MAN ÄR SJUK?

Käka tandkräm så får du feber [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tygskor:

VAD ÄR DEN BÄSTA ANLEDNINGEN TILL VARFÖR MAN ÄR SJUK?

feber


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vill verkligen inte göra provet och för att inte lärarna ska börja misstänka någon så tänker jag ta frånvaro två dagar irad.

Feber är verkligen inte den bästa anledningen, och jag vill ju inte heller göra något så jag får sjukdomen, ska helt enkelt låtsas.

SÅ vad ska jag ta?!
HJ*ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLP!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tygskor:

SÅ vad ska jag ta?

vad är du rädd för? att någon ska åka hem och kontrollera? säg att du spydde på morgonen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tygskor:

misstänka någon så tänker jag ta frånvaro två dagar irad.

Omg, med det där kan du ju inte annat än överlista dina lärare[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oväntad:

vad är du rädd för? att någon ska åka hem och kontrollera? säg att du spydde på morgonen.

Jag får så otroligt dåligt samvete när jag inte gör saker i tid då mina betyg är _väldigt_ viktiga för mig. Jag har börjat dra ut på saker nå så jävulst och har även börjat tänka: Äh, spela roll om jag kommer i tid, IV barnen skolkar ju varannan vecka. Osv..

Även då alla mina kompisar kommer att smsa och fråga vart jag är och om jag säger att jag skolkar så kommer dom ju prata högt om det bland alla. Typ: Lina skolkaa idag, hahaha! bara för hon inte ville göra provet , blablalblabla (Ex)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tygskor:

Jag får så otroligt dåligt samvete när jag inte gör saker i tid då mina betyg är _väldigt_ viktiga för mig.

du får du väll acceptera att det kommer gå åt helvete och sen ta och styra upp dina studier


   
SvaraCitera