Aviseringar
Rensa alla

ofrivilligt GRAVID, snälla HJÄLP. !!!!


Ämnesstartare

Alltså. Jag var på fest för några veckor hos en polare, och jag blev aspackad och helt borta. jag vaknade upp så hade jag fruktansvärt ont i underlivet, alltså verkligen sved. Jag ringde min kompis om hon visste om jag haft sex med ngn elr nånting, och hon börjar då förklara att jag hade sex med med en kille då, menatt jag skrek flera ggr att min kompis kom in till oss och hon fattade att jag inte var med på det, så hon sparkade bort honom. men han hann tydligen komma för jag är gravid, och det suger! vill verkligen inte. och det värsta och jävligt konstiga är att han jag "hade sex" med är dvärg. DVÄRG. alltså herregud vad ska jag göra.

det är snart försent att göra abort, så jag måste bestämma mig snart. Det är ju ändån mord med abort. men jag vill inte ha ett barn som kom till på det viset som dessutom är dvärg.
snälla vad ska jag göra?

svar snabbast möjligast.

seriösa svar!

[cry]


   
Citera

orangetini:

men jag vill inte ha ett barn som kom till på det viset som dessutom är dvärg.

hahahaha dör


   
SvaraCitera

Ät lite strålningsbehandlade prylar och sälj dvärgmutationen till en cirkus!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

spindelnätaren:

hahahaha dör

Alltså, du borde verkligen tänka på andras känslor, hur tror du jagk änner mig nu då?! fan ta dig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kablash__:

Ät lite strålningsbehandlade prylar och sälj dvärgmutationen till en cirkus!

Eh.


   
SvaraCitera

Se signatur.


   
SvaraCitera
blum
 blum

Abort är inte mord. Det är en klump celler bara, utan känslor eller någonting. En blandning av ett ägg och några spermier, inget annat. Tänk på det. En abort innebär inget lidande för någon, men om du föder barnet utan att ens vilja ha det och utan att kunna ge det ett bra liv, DÅ kommer det att få lida.


   
SvaraCitera

orangetini:

seriösa svar!

L to the O the L equals LOL!


   
SvaraCitera

aw<3 🙁 kunde du inte sparka bort en dvärg?!
vafan abort, söta lilla du<3

spindelnätaren:

orangetini: men jag vill inte ha ett barn som kom till på det viset som dessutom är dvärg.
hahahaha dör

flåt jag skrattade hahah


   
SvaraCitera

Lindblom:

lol en dvärg

hahah hann se det minnsan<3


   
SvaraCitera

ABORT!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lindblom:

få lida.

Ja men då kanske jag föder ungjääääveln, och sen ska göra livet för fittungen förjävligt elr ska jag kräva sataaan med pengar för dvärg äcklet("pappan") ¨för aborten men så gör jag aldrig abort utan jag slår halvt ihjäl ungjäveln sen drämmer jag in den i pappans lägenhets fönster, så ska jag tejpa fast en lapp på det kräket där det står; SURPRISE! jo. så ska jag göra.


   
SvaraCitera

Ta bort skiten. Vill du verkligen föda barnet till en våldtäktsmansdvärg, och en försupen bimbo? Det skulle inte jag vilja.


   
SvaraCitera
blum
 blum

varför svarade jag seriöst i den här tråden? anstängde mig för att inte garva åt dvärgen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, då fick jag många UM:are här inne att skratta, fan vad jag är bra på att komma på cp historier. ofta man har sex med en dvärg?

så jävla lågt går man ju inte, trodde ni verkligen det?

*djupt sårad*

Kan inte hjälpa att flina på dem få som trodde på det.

Lol på er [love]


   
SvaraCitera