Aviseringar
Rensa alla

Ofrivilligt omtyckt... - VAD GÖRA?!


Ämnesstartare

Har inte den blekaste om var jag ska vända mig (eller vilket forum jag bör skriva i, ha [bigsmile]), så jag skriver här i hopp om att någon vänlig själ vill hjälpa mig lite. [cute]

Here goes. Träffade för några månader sedan världens mest fantastiska människor genom en av mina närmsta vänner, och dessa har väl blivit mitt lilla "gäng" nu. Och i det här lilla gänget finns fem killar, varav tre har berättat att de är attraherade av mig. Två av dem har flickvänner (de är också delar av det här kalasgänget, och jag tycker väldigt mycket om dem), och en av dem har bl.a. sagt att han önskar att han hade träffat mig tidigare. Innan han blev en upptagen man alltså.

Jag tycker om de här människorna så himla mycket och vill inte förstöra något. Varken våran vänskap eller deras förhållanden (det finns redan spänningar mellan mig och deras respektive flickvänner, vilket inte är konstigt i och med att de är fantastiskt indiskreta...)

Jag låter väl som en narcissist när jag skriver såhär, haha. Men jag lovar att jag har anledning till att känna mig väldigt obekväm. Det framgår ju inte utan alla detaljer, men lita på mig när jag säger att jag inte har inbillat mig något. [smile]

Hur göra man i en situation som denna undrar jag? [sad]


   
Citera
Ämnesstartare

Fortsätter som om du inte visste någonting om hur de kände. Eller var du speciellt förtjust i någon?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har försökt med det ett tag, men jag vet inte riktigt om jag fixar det. Alla vet ju att jag vet och det blir väldigt awkward.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jaha, men det är väl inte sså mycket du kan göra annars?

Men tycker definitivt inte du ska sluta umgås med dem. Det är drygt som bara den 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej, kanske inte. Blä. Tänk vad praktiskt (och lite hemskt) att besitta förmågan att styra andra människors känslor.

Nej, det har jag inte tänkt. De är på tok för bra. 🙂 Jag får väl härda ut och hoppas på att de snart inser att jag inte är så bra som de tror. 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

imeva:

Jag får väl härda ut och hoppas på att de snart inser att jag inte är så bra som de tror. 🙂

Meh, jo haha, det är du säkert, Men hoppas också att dem kanske avtar, - för din skull [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Okej, kanske. 🙂 Ja, det låter bättre. Det blir nog bra.
Tack för att du svarade, det var fint! 🙂 Nu säger jag godmorgon och går och lägger mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wow[cool] Utnyttjar läget såklart!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Complicated:

Utnyttjar läget såklart!

Hemlis: sugen som fasen på en av dem, men vill ej vara en homewrecker. [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

imeva:

Hemlis: sugen som fasen på en av dem, men vill ej vara en homewrecker.

GO GIRL!
You know what to do[wink][cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

låter jätte jobbigt [tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fyfan vad jag hatar när folk gillar mig. [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

låter jätte jobbigt

Semi:

Fyfan vad jag hatar när folk gillar mig.

Men skärp er. Det är inte kul när någon man tycker om är kär/attraherad av en och man inte känner samma sak. Det är jobbigt, eftersom man inte vill såra personen. I hennes fall blir det ju ännu jobbigare när hon känner och är vän med dessas flickvänner, i och med att hon inte vill skapa problem med dem.

Det krävs inte direkt en psykologexamen för att lista ut det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

rävs inte direkt en psykologexamen för att lista ut det.

men uppenbarligen krävs en när en person inte kan säga stopp när hon själv känner att det blivit helt fel.

ser inte hur något skulle kunna vara svårt i den situationen


   
SvaraCitera

Skaffa pojkvän [smile]
Då vet de att du inte är intresserad hehe..


   
SvaraCitera