Aviseringar
Rensa alla

ofta att folk bryr sig


Ämnesstartare

tycker ni att man e hora bara för att man inte andvänder svarta stringtrosor när man har tajt vit klänning så att det syns ut ?? jag tycker inte det !!


   
Citera
Ämnesstartare

öhm, va?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tr0lllll

/bored


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fattar inte.


   
SvaraCitera

Nej, men snyggt är det då inte.

EDIT: Oj, läste fel, missade ett "inte" [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amansi:

för att man inte andvänder svarta stringtrosor

ta bort det där ¨ïnte¨


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

att vara hora innebär väl ändå att man utför sexuella handlingar mot ersättning, och inte att man går klädd på ett visst sätt..? [crazy]
det är ju en ganska enorm skillnad på att vara prostituerad och gå klädd slampigt. för övrigt struntar jag fullständigt i vad du har för underkläder. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

va


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kärleksmums:

för övrigt struntar jag fullständigt i vad du har för underkläder.

tack det var det jag ville höra... pallar inte få komentarer på det så fort man går ut!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dold text: Randooooom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tjejer hatar andra tjejer som får mer manlig uppmärksamhet än de själva får [zzz] Har du på dig svarta stringtrosor under en vit klänning så kan du iallafall räkna med att bli stirrad på av killar/män & hatad av tjejer - det är min teori.
För att svara på frågan då - tycker inte att man ÄR en hora bara för att man har så.


   
SvaraCitera

kärleksmums:

för övrigt struntar jag fullständigt i vad du har för underkläder

Jag håller med


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja. Det är ett demonstrativt tecken på att du använder din kropp som en kommersiell produkt för försäljning. Ungefär som att personalen på McDonald's har sin utstyrsell för att för lansera den produkt företaget ger samhället ( i form av rutiga skjortor). Samma sak om du har på dig slampiga kläder så det ett sätt att visa samhället vad det är du säljer.. allt i hopp om vidare kommersiell framgång, helt korrekt ja. Inga undantag. [smile][tired]


   
SvaraCitera