Aviseringar
Rensa alla

Ogillar denna regeln


Ämnesstartare

§16. Ungdomar.se förbehåller sig rätten att ändra och radera vilket meddelande, text, länk eller fil som helst av vilken anledning som helst, med eller utan föregående varning eller information.

gillar inte den regeln. då kan administratörer radera mina album utan att motivera varför/utan att de bryter mot reglerna. men jag tänker göra fler, dumma *** (skoja)


   
Citera
Ämnesstartare

NEMO:

gillar inte den regeln. då kan administratörer radera mina album utan att motivera varför/utan att de bryter mot reglerna.

som nellnellnell skrev i ett pm till mig: um är inte en demokrati om du tror det


   
SvaraCitera

NEMO:

tro vad du vill

fail

Elaka häxan i väster:

Jag tror inget, jag vet. Vad tror du blondinbella själv skulle säga om hon fick se dig?

hahaha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Så ja, ni behöver inte hoppa på varandra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den suger onekligen. fast hade jag varit mod hade jag tyckt den var perfekt[rolleyes]


   
SvaraCitera
Åtta

Den är troligtvis där som en sorts säkerhetsåtgärd om någon skulle finna någon typ av kryphål. Tyvärr så kan den missbrukas till att låta moderatorer härja fritt, utan att egentligen bryta några regler.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Den är troligtvis där som en sorts säkerhetsåtgärd om någon skulle finna någon typ av kryphål.

Precis. Det är även enligt den regeln vi kan ta bort spam och off-topicande.

Milton:

japp, hände precis. nemo låstes fast inga regler bröts. jag pm:ade moden som låste och han hänvisade till den regeln [love]

Knappast frågan om att modden härjade fritt; detta är något som flera i moderatorkåren stödde.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

När ska folk inse att forum inte ska vara demokratier?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMO:

men nej, gillar man bella blir man särbehandlad.

har inte bara med bella att göra lilla du.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

När ska folk inse att forum inte ska vara demokratier?

Håller med, att värdeuppgift verkar upprörd fick mig att le


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wanko:

Håller med, att värdeuppgift verkar upprörd fick mig att le

Yee. då har man varit på inet alldeles för kort tid.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMO:

ni 2 är ju bar dumma. värdet är smart, vi är bara skabbiga (min åsikt, tror många håller med)

Men du är troll, så du räknas ej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMO:

kul att folk alltid säger troll när de inte kan argumentera emot på ett vettigt sätt. aja, glad att jag har min hjärna och inte din [smile]

Handlar om att inte orka argumentera mot någon som skriver på ett sådant som du gör


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMO:

så vad gjorde jag för fel?

Du spammade och hade trådtitlar på cepiga sätt trots upprepade tillsägelser, du var allmänt jobbig och vägrade förstå begreppet "en tråd per ämne". Särskilt vad gäller blondinbella.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stringburka:

Särskilt vad gäller blondinbella.

ha ha ha, det menar du inte [crazy] jo det menar du [smile]

Budolicious:

Handlar om att inte orka argumentera mot någon som skriver på ett sådant som du gör

håller jag inte med om. jag är inget troll.


   
SvaraCitera