Aviseringar
Rensa alla

Ogillas.


Ämnesstartare

Vet inte riktigt hur jag ska hantera denna uppmärksamhetsstörda jävel men det är en kille i klassen som är ganska dryg. Han har något emot mig och jag vet inte vad det är förutom det han har sagt. Han har kallat mig tråkig och han tycker ”synd” om mig vilket han säger högt för alla. 

Det låter inte så illa men efter man hör samma ska om och om igen varje dag blir man lite trött på hans åsikter om min existens. Har samma kompisgäng som han är med i och det är det ända jag har. Jag är en liten typ som har längre hår för det växer ut efter en månad igen efter man har klippts sig. Har mörka ringar under mina ögon för jag inte kan sova och jag har lite familjeproblem. Han har påpekat alla dessa saker om mig varje dag vilket blir lite uttjatat.

vet bara inte vad jag ska göra åt denna killen för att han ska hålla käften om sina jävla åsikter och tankar om mig och mitt liv. Vet inte vilken jävla taktik han har asså. Ha skickar sjukt mixade signaler också. Trevlig ibland och dryg en annan dag. Vet inte riktigt vart jag har honom. 

Vill bara att han ska vara tyst någon gång.


   
Citera

kontakta någon personal som kan säga åt honom, funkar inte det så be honom rakt av att sluta då du tar illa vid dig av det, och funkar inte det heller så vet jag inte mer än ignorera tänk att det är han som är vad han säger och kallar dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alla kan inte gilla en. Kan väl börja med att säga ifrån.


   
SvaraCitera

Emlevmu:
Alla kan inte gilla en. Kan väl börja med att säga ifrån.

Tumme upp


   
SvaraCitera