Aviseringar
Rensa alla

Oh no I think I like her..


Ämnesstartare

Jag har börjat tänka mer och mer på en tjej i min klass. Vi har kul när vi umgås, det är lätt och det är superkul. Men nu börjar jag attraheras av henne, hon vet att jag är bisexuell, men hon är hetro. Vi båda har dessutom pojkvän. Vad gör man när man börjar bli förälskad i sin kompis? Vi träffas ju typ varje dag också.


   
Citera
Ämnesstartare

Du borde börja med att göra slut med din pojkvän


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men jag älskar honom, vi bor ihop och jag vet inte vad jag ska ta mig till.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hur gamla är ni?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blunder:

Vad gör man när man börjar bli förälskad i sin kompis? Vi träffas ju typ varje dag också.

Jag har lätt att få en "crush" på människor, även vänner. Tycker bara det är mysigt. Trevligt att umgås och vara nära människor man gillar ju [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blunder:

Men jag älskar honom, vi bor ihop och jag vet inte vad jag ska ta mig till.

Du har starkare känslor för din pojkvän? då borde du kanske låta det ta sin tid, kan hända att det är en fas och att det går över.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blunder:

Men jag älskar honom, vi bor ihop och jag vet inte vad jag ska ta mig till.

om du älskar din pojkvän och fortfarande är kär i honom så skakar du av dig känslorna för kompisen som jag dessutom inte ser att du kan få någon framtid med inom kärleksfronten. Klart man kan bli attraherad av andra människor trots att man har pojkvän, det är helt normalt, förbjudet och spännande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nice! Go for it! Kom ihåg att det finns en sexdagbok här på um också där man gärna få dela med sig av detaljer ifrån sitt sexliv!


   
SvaraCitera

Blanda inte attraktion med känslor nu va.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Förstår inte varför hennes känslor för hennes pojkvän skulle minska/vara mindre värda bara för att hon gillar någon annan också [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack för svaren, känns skönt att kunna få ur sig känslorna. Man vill ju inte prata med kompisarna så det kommer vidare till henne.


   
SvaraCitera

Nintendo:

Tycker bara det är mysigt.

Någon som har koll på läget. Man får älska sina vänner. [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Enfeeble:

Någon som har koll på läget. Man får älska sina vänner. [love]

jag har också de känslorna, kan tilläggas men jag undrade om det är Rita Hayworth på din visningsbild?


   
SvaraCitera

ceka92:

Rita Hayworth

Nepp, Gertrud Hegelund heter denna kvinna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har varit lite smått förälska i min kompis i nått år men vi båda har liksom killar. Ibland så kan det bara vara så att man kan känna sån stark kärlek till kompisar att man ibland har svårt att skilja på dem. Och att attraheras utav en annan människa även om man är kär i en annan så betyder inte det att man är kär.


   
SvaraCitera