Aviseringar
Rensa alla

Ohly - den enda politiker som fördömer SD-överfall


Ämnesstartare

Tofu:

Du är dum i huvudet. Var god avlid.

Rödingajävel:

"Sverigedemokraten David von Arnold Antoni skar själv in ett hakkors i sin panna. Det anser rättsläkaren. Hela det brutala överfallet misstänks vara påhitt och von Arnold granskas för brottet falsklarm."

[smile][smile][smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rödingajävel:

Hej pojkar. Tänkte bara upplysa er om att jag hade rätt och ni hade fel.

De är naturligtvis skitsnack. Polisen är uppenbarligen partisk. Annars hade aldrig enskilda poliser, involverade i utredningen, uttalat sig och på förhand dömt ut denna hjälte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blofeld:

De är naturligtvis skitsnack. Polisen är uppenbarligen partisk. Annars hade aldrig enskilda poliser, involverade i utredningen, uttalat sig och på förhand dömt ut denna hjälte.

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chryseus:

Jaså? Hur får du detta att gå ihop? Menar du att Lars Ohly hade stöttat attacken och överfallet ifall det hade varti anhängare till honom, dvs vänsterpartister? Sköt du inte dig själv lite i foten nu?

Bara du kan tolka det så, bara du.. [rolleyes]
Nej, det jag menar är att om de vore hans "anhängare" skulle de tycka som honom, och då vara emot sådana här attacker.

Chryseus:

För att de och deras anhängare inte attackerar SDare fysiskt.

Du erkännde just att du är en hycklare lol.
När har vänsterpartister attackerat SD:are?
Varför ska man frysa ut ett parti som inte stöttar såna här attacker för att individer som är med i partiet (i scenariot) gjort något som de övriga inte håller med om?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Trådlös:

Nej, det jag menar är att om de vore hans "anhängare" skulle de tycka som honom, och då vara emot sådana här attacker.

Skulle man vara mot en attack som man själv utfört?[confused][rolleyes]
Nej, du skrev följande:

Trådlös:

Om det var hans anhängare skulle han stöttat dem.

Det går bara att tolka på ett sätt. Lär dig formulera dig bättre eller sluta ljug i efterhand.

Trådlös:

Varför ska man frysa ut ett parti som inte stöttar såna här attacker för att individer som är med i partiet (i scenariot) gjort något som de övriga inte håller med om?

Varför straffar man fotbollsklubbar för deras huliganer?[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chryseus:

Skulle man vara mot en attack som man själv utfört?

Va?

Chryseus:

Det går bara att tolka på ett sätt.

Ändå lyckas du tolka fel.

Chryseus:

Varför straffar man fotbollsklubbar för deras huliganer?

Ingen aning. Svara på frågan ist för att gå off topic.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Trådlös:

Va?

Läs det du själv skriver. SNÄLLA!

Trådlös:

Ändå lyckas du tolka fel.

Lär dig formulera dig om du menar något helt annat. SNÄLLA!

Trådlös:

Ingen aning.

Ta reda på något själv då. SNÄLLA!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chryseus:

Läs det du själv skriver. SNÄLLA!

Chryseus:

Lär dig formulera dig om du menar något helt annat. SNÄLLA!

Chryseus:

Ta reda på något själv. SNÄLLA!

Hahaha eh wut?! Jag har aldrig påstått att vänsterpartister eller Lars Ohly var bakom attacken. Jag formulerade helt korrekt, DU tolkade fel. Och det är inte fakta jag frågade om, utan om ditt resonemang. Jeez. [tard]


   
SvaraCitera

Blofeld:

De är naturligtvis skitsnack. Polisen är uppenbarligen partisk. Annars hade aldrig enskilda poliser, involverade i utredningen, uttalat sig och på förhand dömt ut denna hjälte.

Haha, vad blir det nästa gång? Matematiska modeller är uppenbarligen felaktiga, för annars hade SD:s budget gått ihop?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Trådlös:

Hahaha eh wut?

Du är ju bara för mycket.. troll.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Comrade Premier:

Haha, vad blir det nästa gång? Matematiska modeller är uppenbarligen felaktiga, för annars hade SD:s budget gått ihop?

SD:s budget går ihop alldeles utmärkt. Samtliga så kallade experter, som gammelmedia hör sig för hos, är ju partipolitiskt färgade. De hatar SD och drar därför en massa lögnaktiga slutsatser.


   
SvaraCitera

Blofeld:

De hatar SD och drar därför en massa lögnaktiga slutsatser.

Ja, med addition, multiplikation, subtraktion och division. Fy fan alltså.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chryseus:

Du är ju bara för mycket.. troll.

Säger den den som inte kan förstå de mest simpla sakerna och kommer med helt ologiska personangrepp. [rolleyes]


   
SvaraCitera